حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند

حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند :

حفاظ شاخ گوزنی از سری جدید حفاظ های روی دیوار است و با نام های مختلفی از جمله :

  • بوته ای
  • حفاظ بوته ای
  • نرده بوته ای
  • و غیره

هم شناخته می شود و به علت پیچیدگی شاخه ها و تیزی زیاد نوک آن در عین زیبایی و داشتن نمای فوق العاده غیر قابل عبور نیز می باشد و تجربه ای بسیار تلخ برای سارقان باقی خواهد گذاشت.

حفاظ شاخ گوزنی بیرجند

مزیت های حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با حفاظ  معمولی این است که ، از امنیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. حفاظ شاخ گوزنی از نظر زیبایی نیز از حفاظ سنتی زیباتر است ، زیرا حفاظ های قدیمی دیوار های ساختمان شما را مثل زندان نشان می دهند . ولی حفاظ شاخ گوزنی علاوه برتامین امنیت مورد نیازتان، از زیبایی زیادی برخوردار است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حفاظ شاخ گوزنی و قیمت آن کلیک کنید.

نرده شاخ گوزنی در بیرجند

این نوع حفاظ با عرض بالاتر از 50 سانتی متر دیوار را بطور کامل پوشش داده و محلی برای قرار دادن پا روی دیوار باقی نمی ماند . برخلاف حفاظ

معمولی که حداکثر 8 سانتی متر از دیوار را می پوشاند. در ضمن حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند از نظر قیمتی از حفاظ سنتی گران تر نیست.

امنیت را با جوشکاران حفاظ تجربه کنید.

حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند

حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند با کارخانه جوشکاران حفاظ :

“جوشکاران حفاظ” در زمینه تولید حفاظ شاخ گوزنی افتخار می کند که از لحاظ قیمت و همچنین بالاترین کیفیت را برای مردم بیرجند و شهرهای دیگر ایران ارائه می دهد . ما همواه سعی داریم تامین کننده آرامش و راحتی شما در منزل ، باغ ، ویلا و … شما عزیزان باشیم .  همچنین برای راحتی رفاه شما عزیزان خدمات بارگیری بصورت رایگان و توسط تیم بارگیری کارخانه انجام می پذیرد.

نرده شاخ گوزنی در قائنات :

حفاظ ها از قسمت های مهم و حساس برای یک ساختمان هستند ؛ که در حقیقیت نسل سوم نرده حفاظ روی دیوار ساختمان است در هرمنطقه ای نام به خصوصی را به دوش می کشد . فقط واژه حفاظ شاخ گوزنی است که تقریبا در تمام مناطق یکی می باشد . حفاظ شاخ گوزنی – Deer shield، همچون نگهبانان فولادی هستند که بدون نیاز به خدمات مخصوص روی دیوار ساختمان شما ایستاده اند و مثل سربازان از ورود متجاوزان به حریم شخصی شما جلوگیری می کنند.

حفاظ شاخ گوزنی بیرجند

حفاظ شاخ گوزنی در فردوس :

خوشبختانه در ایجاد امنیت و مراقبت از جان و مال ساکنین ، از حفاظ شاخ گوزنی در شهر فردوس استفاده مناسبی می شود . در مقایسه با دزدگیرها و دوربین ‌های بی‌ کیفیت و البته گران قیمت ، حفاظ شاخ گوزنی بسیار مناسب تر و با قیمت معقولی ارائه می شود. ناگفته نماند که پس از یک بار نصب، نیازی به هیچ  نوع سرویس دوره ای نخواهد داشت.

روش نصب این نوع حفاظ نیز نسبتا آسان و بسته به بستر، محیط کار و شرایط بنا، متفاوت می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند

عواملی که در زمان خرید حفاظ شاخ گوزنی ، تاثیر گذار هستند :

نکته مهمی که ابتدا باید به آن اشاره نمود این می باشد که ، نرده حفاظ روی دیوار را برای چه ساختمانی خریداری می کنیم؟ به چه میزان قصد داریم که برای خرید آن هزینه کنیم؟

این دومسئله بسیار مهم هستند، زیرا حفاظ شاخ گوزنی ماندگاری بالایی دارد و تقریبا به اندازه عمر ساختمان، همراه ساکنین خواهد بود . اصولا ابتدا باید به دور از هرگونه حاشیه و فکر دیگر، به این که کدام نوع حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند امنیت ساختمان ما را تامین می کند دقت نماییم.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی باید چقدر باشد؟

برای این کار مشاوران متخصص جوشکاران حفاظ همواره، آماده مشاوره رایگان به صورت تلفنی و حضوری خواهند بود؛ ولی بهترین مشاور خود شما هستید و شما تعیین کننده میزان نیاز امنیتی ساختمان خود می باشید . بنابراین ما به شما راه انتخاب و محاسبه ارتفاع ، حفاظ شاخ گوزنی در بیرجند را در گام اول آموزش می دهیم .

تجسم کنید که شما از منزل خارج شده و دسته کلید خود را جا گذاشته اید ، از چه راهی می خواهید وارد خانه شده و کلید را بردارید؟

بله قطعا اولین تصور شما عبور از روی دیوار است، برای عبور از روی دیوار، شما ناخود آگاه به مناطق کم ارتفاع، کنتور گاز و غیره برای عبور از بالای درب نگاه خواهید کرد ، چرا ؟

جواب آن بسیار ساده است، چنانچه شما بتوانید خود را به بالای دیوار برسانید؛ 99 درصد از مسیر عبور را طی نموده اید . فکر کنم الان می دانید که نقاط ضعف دیوار ساختمانتان کجا است و حفاظ روی دیوار با چه عرضی می تواند امنیت 100 درصدی ساختمان را ایجاد کند.

حفاظ شاخگوزنی در بیرجند

عرض حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

عرض حفاظ دقیقا به ‌اندازه ارتفاع حفاظ دارای اهمیت است..حفاظ های شاخ گوزنی در مدل های متفاوت و هر مدل نسبت به کارایی که می تواند داشته باشد، دارای عرض مناسب خود می باشد . در انتخاب حفاظ باید علاوه بر عرض آن به مدل حفاظی که انتخاب می کنید توجه کنید مناسب ترین عرض برای انواع حفاظ به صورت استاندارد 50 سانتیمتر باشد که امکان عبور از حفاظ را به پایین ترین حدممکن برسانید.

نرده شاخ گوزنی در بیرجند

مزایای خرید حفاظ شاخ گوزنی :

  1. عبور از بالای حفاظ شاخ گوزنی تقریبا ناممکن است.
  2. استحکام بالا در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی.
  3. خمکاری های موجود بر روی آن که رو به بیرون و در جهت های مختلف هستند، مانع ایستادن در کنار آن می شود.
  4. تراکم بالای نیزه های استفاده شده به همراه استحکام بسیار زیاد.
  5. هزینه نگهداری و بازسازی بسیار کم، به نسبت سایر حفاظ ها.
  6. قابلیت تعویض تراکم نیزه های موجود در حفاظ های شاخ گوزنی.
  7. در مورد عرض این حفاظ هم به همین صورت می شود عمل کرد .
  8. قیمت حفاظ شاخ گوزنی در هر یک متر محاسبه خواهد شد. به خاطر زیاد بودن شاخک های در هم تنیده شده و نوک تیز بسیار امنیت بالایی دارد.
  9. در مورد نمای ساختمان نیز بخاطر تداعی شاخ های زیبای گوزن و یا در مواردی گل لیلیان، زیبایی را دو چندان می کند.

جوشکاران حفاظ :

تولید کننده و عرضه دهنده ی انواع حفاظ های روی دیوار ، درب های اکاردئون ، درب و پنجره فلزی ، نرده پله و نرده تراس و … در سراسر کشور .

آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی هستیم 🙂

برای مشاوره رایگان و تخصصی ، ثبت سفارش و ارسال کاتالوگ با شماره های زیر در ارتباط باشین .

کارشناسان فروش : 

09137955234

09139515764

09139515768

با لبخند پاسخگوی شما هستیم 🙂