وسایل امنیتی خانه

وسایل امنیتی خانه

به طور کلی، امنیت خانه یک اولویت برای هر خانواده است، اما بسیاری از مردم ممکن است در مورد وسایل امنیتی مناسب برای خانه خود سردرگم شوند. در این مقاله، به بررسی و بحث در مورد وسایل امنیتی خانه می‌پردازیم که می‌توانند به شما کمک کنند تا احساس امنیت بیشتری داشته باشید. این وسایل شامل حفاظ های روی دیوار ، قفل‌ های امنیتی پیشرفته، دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های هوشمند امنیتی، سنسورهای حرکت، و درب‌های مقاوم در برابر تلاش‌های نفوذ می‌شوند. با استفاده از این وسایل، می‌توانید خانه خود را در برابر دزدی، سرقت، و حملات دیگر محافظت کنید. به یاد داشته باشید که نصب و استفاده صحیح از این وسایل امنیتی بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که از تکنولوژی‌های قابل اطمینان و به روز استفاده می‌کنید و آنها را به درستی پیکربندی می‌کنید. به این ترتیب، می‌توانید از مزایای کامل این وسایل بهره‌مند شوید و امنیت خانه خود را به حداکثر برسانید.

امنیت :

امنیت یک امر بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد زیرا تا زمانی که امنیت برقرار باشد آرامش و اسایش نیز در زندگی برقرار می باشد، ولی زمانی که ما در منزل خود امنیت نداشته باشیم و هر لحظه از این هراس داشته باشیم که الان است که با یک دزد در خانه خود روبه رو شویم ارامشی نیز در منزل و خانواده ی ما وجود ندارد؛ پس ما برای برقراری آرامش و آسایش خود باید منزل خود را در برابر هرگونه سرقت و یا مزاحمت ایمن بسازیم .

همانطور که می دانید ما برای برقراری امنیت بیشتر برای منزل و یا املاک خود باید اطلاعات و شناخت کافی درباره ی وسایل امنیتی منزل داشته باشیم .

وسایل امنیت خانه

جوشکاران حفاظ در این مقاله سعی دارند شما را با روش های بر قراری امنیت و وسایل امنیتی خانه و منزل آشنا کنند پس با ما همراه باشید .

وسایل امنیتی خانه :

  1. حفاظ روی دیوار
  2. حفاظ پنجره
  3. درب ها ی اکادئونی
  4. دوربین های مداربسته
  5. آژیرهای خطر
  6. ایفن تصویری
  7. اکسس کنترل
  8. گاو صندوق

 

حفاظ امن

حفاظ روی دیوار :

یکی از روش های سرقت که بین سارقین بسیار رایج می باشد بالا رفتن از دیوار حیاط یا درب های ورودی معمولی و ورود آن ها به منزل میباشد. اگر دیوار حیاطتان کوتاه است و یا کنار دیوار حیاطتان لوله های گاز ، تیر های برق و … وجود دارد یا نرده های قدیمی ( نرده سرنیزه ای یا مدل S ) روی دیوار های حیاطتان نصب میباشد این موارد امکان سرقت و درصد وسوسه شدن سارق برای سرقت از منزل شما را بسیار بالا می برد زیرا این موارد سرقت را برای سارق بسیار راحت تر و کم دردسرتر میکند.

شما برای ایمن کردن صددرصد دیوارهای حیاط خود یا روی درب های ورودیتان می توانید از حفاظ های روی دیوار تولید شده توسط جوشکاران حفاظ استفاده کنید .

حفاظ چیست ؟

وسایل امنیتی منزل

حفاظ ها مانند سربازانی نیزه به دست بر روی دیوار های حیاط شما ایستاده اند و به هیچ سارق و یا مزاحمی اجازه ی سرقت از منزل شما را نمی دهند .

از گذشته برای برقراری امنیت از خار های تیغ دار استفاده می کردند که تا 50 درصد دیوار های حیاطشان را ایمن می کرد و بسیار کارامد بود به مرور زمان نرده های روی دیوار سر نیزه ای به روی کار آمد که نه تنها امنیت برقرار نمی کرد بلکه خودش وسیله ای بود برای راحت تر کردن سرقت جناب سارق! زیرا این نوع نرده ی روی دیوار برای سارق مانند نرده عمل میکند و از افتادن سارق از بالای دیوار جلوگیری میکند نه از ورود او به منزل.

با گذشت زمان جوشکاران حفاظ؛ حفاظ های روی دیواری طراحی و تولید کردند که نصب آن ها بر روی دیوار نه تنها سرقت را کاملا غیرممکن میکند بلکه سارق اگر از پایین دیوار نیز به این حفاظ های روی دیوار امروزی بنگرد به دلیل هراسی که در دلش می افتد نه تنها از سرقت منصرف می شود بلکه دوپای دیگر قرض می گیرد و فرار میکند زیرا در این حفاظ های روی دیوار شاخه های باز دارنده و تیز بسیار زیادی به کار رفته است و عبور از روی این حفاظ را کاملا غیر ممکن می سازد و اینکه امتحان کردن عبور از روی این حفاظ های روی دیوار امروزی حتی روی زمین باعث به وجود امدن خسارت های جانی جبران ناپذیری می شوند .

امنیت خانه حفاظ شاخ گوزنی

نکته ای لازم ذکر می باشد این است که بعضی از افراد برای خرید حفاظ روی دیوار فقط زیبایی مطلق را ملاک خرید خود قرار می دهند و به امنیت توجهی نمیکنند پس باید بدانند که اگر روزی سارقی قصد سرقت از منزل یا ملک شما را بکند مطمئن باشید که شما به یک مالباخته تبدیل می کند زیرا شما در هنگام خریداری حفاظ های روی دیوار وظیفه ی اصلی حفاظ که برقراری امنیت است را فراموش کرده و فقط به زیبایی مطلق حفاظ توجه می کنید.

پس صرفا شما قدمی برای برقراری امنیت منزل خود برنداشته اید و انتظار این را هم نباید داشته باشید که حفاظ را که فقط برای زیبایی که دارد خریداری کرده اید از ورود سارق به منزلتان جلوگیری کند. توصیه می شود قبل از خریداری حفاظ های روی دیوار ابتدا به درصد امنیت و بعد به زیبایی آن حفاظ روی دیوار توجه کنید .

در ادامه شما را با نام های رایج این نوع حفاظ های روی دیوار اشنا می کنیم .

  • حفاظ روی دیوار بوته خاری ( بهترن حفاظ روی دیوار موجود در بازار هم از نظر امنیت و هم از نظر زیبایی و کیفیت )
  • حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی
  • نرده روی دیوار ابشاری
  • حفاظ روی دیوار شعله ای
  • نرده روی دیوار نیزار
  • حفاظ روی دیوار نخل مرداب
  • حفاظ روی دیوار لیلیوم
  • حفاظ روی دیوار S
  • حفاظ پنجره : شما با نصب حفاظ های پنجره از ورود سارق از طریق پنجره به ملک خود جلوگیری می کنید .
    امنیت منزل با حفاظ پنجره
  • درب های آکاردئونی
  • دوربین های مدار بسته : دوربین مدار بسته نمی تواند از ورود سارق به ملک یا منزل شما جلوگیری کند ولی استفاده از آن خالی از لطف نیست . سارقانی که از قبل منزل یا ملک شما را برای سرقت مد نظر گرفته باشند قبل از سرقت دوربین های مداربسته را از کار می اندازند ولی در سرقت هایی که از قبل برنامه ریزی نشده است و سارق در هنگام عبور منزل شما را مناسب برای دزدی می بیند و از منزل یا ملکتان سرقت می کند بسیار به کار می اید زیرا ضاهر و مشخصات سارق را ضبط می کند .
  • آژیر های خطر