میلگرد کششی در اصفهان

میلگرد کششی در اصفهان

میلگرد کششی یکی از متریال هایی است که در سال های اخیر در ساخت حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی بسیار استفاده میشود ؛ در سایزهای 8 میلی متر و 10 میلی متر کاربرد دارد و تولید میشود .

میلگرد کششی در اصفهان

نحوه ساخت میلگرد کششی :

میلگردهایی با سایزهای 12 و 14 و 16 داخل کوره های حرارتی گذاشته میشود و بعد از رسیدن دمای میلگردها به دمای نزدیک به ذوب با دستگاه های رولینگ به سایزهایی با قطر کوچک تر تبدیل میشوند و مصارفی مانند ساخت حفاظ های شاخ گوزنی را دارند .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا از میلگردهای کششی استفاده کنیم ؟

یکی از دلایلی که از میلگردهای کششی استفاده می کنیم این است که میلگردهای کششی گیوتین پذیری خیلی بهتری نسبت به میلگردهای فابریک دارند یعنی خیلی راحتتر میشود آنها را باکیفیت بالاتری فارسی بر کرد .

دومین دلیلی وزن پایین تری است که میلگردهای کششی نسبت به میلگرد های فابریک دارند و این مورد در قیمت نهایی حفاظ تاثیر بسزایی دارد .

میلگرد کششی در اصفهان

سومین دلیل جوش پذیری میلگردهای بدون عاج کششی است . میلگردهای کششی به علت ساختارشان خیلی بهتر و اصولی تر جوشکاری میشوند و جوش هایی که روی آنها انجام میشود دوام بیشتری دارد .

دلیل چهارم این است که میلگردهای کششی بعلت نرمی که در ساختار این نوع میلگردهاست ؛ خم پذیری و حالت پذیری بهتری نسب به میلگردهای فابریک دارند و میشود آن ها را به شکلهای مختلفی خم کاری کرد که در شکل دهی به حفاظ های دیواری بسیار دخیل و حائز اهمیت است .

سهولت و راحتی در رنگ آمیزی بعد از ساخت حفاظ است که میلگردهای بدون عاج را بعلت این ک فاقد درز و عاج هستند بهتر و راحتتر میشود آنها را رنگ آمیزی کرد .

مهم ترین دلایلی که از میلگردهای کششی در ساخت حفاظ های روی دیوار استفاده میکنیم مواردی بود که در بالا خدمت شما همکاران و کاربران گرامی عرض شد .

میلگرد کششی در اصفهان

جوشکاران حفاظ  :

جوشکاران حفاظ با تجربه ای بیش از 15 سال فعالیت در ساخت و تولید حفاظ های شاخ گوزنی هم اکنون اقدام به راه اندازی خط تولید کرده و میلگرد کششی در اصفهان آمادگی خود را جهت همکاری و ارسال بار در سراسر نقاط کشور به همکاران عزیز اعلام می دارد . جهت استعلام قیمت و دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس های 

09137955234 

09139515768 

تماس حاصل بفرمایید و از قیمت های این مجموعه مطلع شوید .

دیگر خدمات ما  :
  • تولید انواع حفاظ روی دیوار 
  • تولید انواع درب اکاردئون 
  • تولید انواع درب و پنجره فلزی 
  • تولید انواع فنس الکتریکی