نرده استیل در اصفهان

نرده استیل در اصفهان

همانطور که میدانید نرده وسیله ای است ک از افتادن افراد و اشیا از ارتفاع جلوگیری میکند .

انواع نرده هایی که وجود دارد :

  • نرده پله
  • نرده تراس
  • نرده پنجره
  • و …

یکی از پرکاربردترین و بهترین نرده های موجود در بازار نرده استیل میباشد .

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا نرده استیل ؟

انتخاب نوع نرده به بودجه و سلیقه کارفرما بستگی دارد . استیل یکی از آلیاژهای پرمصرف در زندگی مدرن انسان میباشد . نرده استیل ضدزنگ و ضدخش میباشد در اثر تغییر شرایط فیزیکی ، سرما ، گرما ، تابش نور خورشید ، بارش برف و باران تغییر رنگ نمیدهد . در برابر حرارت و محیط های قلیایی ، اسیدی و … بسیار مقاوم میباشد . همین ویژگی ها و صد البته قیمت مناسب و زیبایی منحصر به فرد این نوع نرده آنرا به محبوب ترین نرده پله در بازار تبدیل کرده است .

برای اطلاعات بیشتر درباره ی نرده استیل در اصفهان با ما همراه باشید .

ویژگی های نرده استیل در اصفهان :

  • نسبت به دیگر متریال ها طول عمر بالاتری دارند یکی از مزایای بسیار مهم نرده استیل طول عمر بالای آن میباشد . وجود کروم در استیل مانند روکش عمل کرده و مانع برخورد عوامل فرسایش زا می شود .

فرم پذیری الیاژ استیل :

  • آلیاژ استیل فرم پذیری بالایی دارد به همین دلیل میتوان نرده هایی با اشکال منحنی و مختلف ساخت .

قابلیت استفاده در محیط های مختلف :

  • نرده استیل به دلیل این که با تمام شرایط محیطی سازگار است براحتی میتواند در تمام مکان ها اعم از : منزل ، بانک ، کارخانه ، دفتر ، مدرسه و … نصب بشود .

قابلیت جوشکاری نرده استیل :

  • قابلیت جوشکاری جز ویژگی های محبوب در نرده استیل می باشد .

تمیز شدن سریع و آسان نرده استیل :

  • سطح صاف و صیقلی نرده استیل به راحتی تمیز و براق می شود . و…

نصب نرده استیل :

یکی از معایب نرده استیل نصب سخت و حساس آن میباشد . نصب نرده استیل موضوعی بسیار قابل توجه و مهم است و حتما باید در انتخاب نصاب خود بسیار دقت کنید . گروه جوشکاران حفاظ تولید کننده و عرضه دهنده ی انواع نرده استیل در اصفهان با استخدام بیش از 18 تیم نصب مجرب و کاربلد آماده ی خدمت رسانی به شما کاربران گرامی می باشد .

انواع نرده استیل :

نرده استیل تراس :

برای محافظت از افتادن افراد و اشیاء از تراس ، نرده تراس یا نرده استیل تراس نصب میکنند وظیفه ی دیگر نرده تراس علاوه بر ایجاد امنیت بخشیدن زیبایی به نمای ساختمان میباشد . نصب نرده استیل تراس بسیار مهم و قابل توجه می باشد زیرا هر نوع بی دقتی یا کم کاری در نصب نرده تراس باعث بروز اتفاقات ناگوار و جبران ناپذیری می شود .

نرده استیل پله :

برای بروز هرگونه خطر احتمالی از قبیل پرت شدن سالمندان ، کودکان و یا حیوانات خانگی و … از پله ها ، نرده پله مورد استفاده قرار می گیرد شما با خریداری و نصب نرده استیل با هزینه ی اندکی میتوانید از خسارات مالی و جانی جبران ناپذیری جلوگیری کنید و علاوه بر ایجاد امنیت شکیل بودن را به نمای ساختمان خود هدیه کنید .

نرده استیل بالکن :

نرده ی استفاده شدن در بالکن می تواند نرده فلزی ، استیل ، شیشه ای و … باشد ولی استفاده از فلز های دیگر ریسک فرسودگی بالاتری دارد بهتراست که از آلیاژ استیل ضد زنگ استفاده کنید .

جوشکاران حفاظ :

جوشکاران حفاظ تولید کننده و عرضه دهنده ی انواع حفاظ های روی دیوار ، انواع نرده پله ، نرده پنجره ، نرده تراس ، نرده بالکن (استیل و اهنی ) انواع درب و پنجره و.. به قیمت تولیدی می باشد .

جوشکاران حفاظ ارائه دهنده ی اواع خدمات جوشکاری قبیل جوشکاری سیار ، برشکاری و … در اصفهان نیز می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر ، براورد قیمت ، ارسال کاتالوگ و مشاوره ی رایگان با مشاورین و مسئولین فروش جوشکاران حفاظ تماس حاصل بفرمایید .

09137955234

09139515768

09139515764

03145810203

فراموش نکنید که :

جوشکاران حفاظ با لبخند پاسخگوی شماست:)

دیگر خدمات ما :

  • تولید انواع حفاظ روی دیوار 
  • تولید انواع درب و پنجره فلزی 
  • تولید انواع نرده پله ، نرده تراس ، نرده بالکن و …
  • و….