حفاظ شاخ گوزنی در خراسان شمالی

حفاظ شاخ گوزنی در خراسان شمالی

استان خراسان شمالی یکی از استان های کشور عزیزمان ایران است که دارای شهرستان ها و شهرهای متعددی میباشد . مردم خراسان شمالی به امنیت خانه های خود اهمیت بسیاری میدهند. بنابراین ما سعی کردیم در این متن مطالبی را بیان کنیم که شما را با این نوع حفاظ آشنا کند.

حفاظ شاخ گوزنی به علت زیبایی و امنیت بسیار بالا توانسته در استان خراسان شمالی به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع حفاظ های روی دیوار تبدیل شود . عموم مردم برای خانه ها یا محل های کار خود حفاظ هایی را ترجیح میدهند که  با امنیت بالایی که دارند بتواند از خانه یا محل کار آن ها بهتر حفاظت کند به همین دلیل وقتی کاربران عزیز با مشاوران مجموعه جوشکاران حفاظ تماس گرفته میگیرند ، سوالاتی در این مورد مطرح می کنند که چند تا از متداول ترین آنها در این مطلب توضیح و پاسخ داده خواهد شد.

حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی کارآرایی بهتری دارند یا انواع حفاظ های روی دیوار دیگر ؟

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ های نسل جدید است که از امنیت بالایی برخوردار است و این به خاطر ساختار نامنظمی است که در ساخت این نوع حفاظ وجود دارد . حفاظ های دیگری هم وجود دارند که امنیت مناسبی دارند و زیبا هستند ولی حفاظ های شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای هم قیمت مناسب تری دارند و هم از امنیت بالاتری برخوردار هستند .

در بعضی از ساختمان ها مالکین به علت عدم آگاهی کافی از نوع کاربرد سازه های موجود در بازار اقدام به خرید نرده روی دیوار میکنند . که این سازه ها به علت نوع طراحی و ساخت نمیتواند کارایی مناسبی را جهت برقراری امنیت دیوار داشته باشد . عرض کم و همچنین استفاده ار پروفیل های ساده که هیچگونه مزاحمتی را برای سارقین ایجاد نمیکند باعث میگردد که سرقت از منازل دارای نرده دیواری به صورت چشم گیری افزایش یابد و مالک نیز دچار خسارت های گوناگونی از قبل دزدی از منزل و همچنین هزینه تعویض نرده با حفاظ و یا هزینه اضافه کردن حفاظ بر روی نرده ها می گردد .

پس بهتر است قبل از هر گونه خرید ابتدا با مشاوران این حوزه تماس گرفته و بهترین نوع حفاظ که متناسب با وضعیت موجود ساختمان شماست خریداری کنید.

کدام نوع حفاظ های روی دیوار زیباتر هستند؟

برای پاسخ به این پرسش ابتدا باید دانست ، از آن جا که انتخاب یک نوع حفاظ خوب و مناسب به زیبایی نمای ساختمان شما نیز کمک می کند . باید علاوه بر امنیت حفاظ به زیبایی و ظاهر آن هم توجه کنید که در حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی میتوانید امنیت را در کنار زیبایی داشته باشید . بنابراین جوشکاران حفاظ حفاظ شاخ گوزنی در خراسان شمالی را به شما پیشنهاد میکند.

حفاظ شاخ گوزنی در خراسان شمالی

آیا میتوان از کارخانه جوشکاران حفاظ  بازدید کرد ؟

شما میتوانید از طریق اپلیکیشن های رایج از قبیل واتس اپ ، تلگرام ، روبیکا ، ایتا و … از کارخانه ی جوشکاران حفاظ به صورت زنده ( لایو ) دیدن کنید و مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی یا انواع حفاظ روی دیوار دیگر را مشاهده کنید . و به راحتی انواع سازه های امنیتی را با یکدیگر مقایسه کنید.

نحوه ی  ثبت سفارش وعقد قرارداد در این کارخانه به چه صورت میباشد ؟

ثبت قرارداد در کارخانه ی جوشکاران حفاظ به صورت کتبی و به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام میشود . در این جا مشتری با انتخاب طرح و نوع حفاظ مدنظر ، سفارش خود را ثبت میکند .

مشتریان عزیز بعد از دریافت مشاوره و همچنین مشاهده نمونه کارها حفاظ مورد نظر خود را انتخاب و به قسمت فروش اعلام میکنند .  سپس قرارداد توسط قسمت قراردادها تنظیم و سپس قرارداد تنظیم شده برای مشتری ارسال میگردد . تا پس از مطالعه و مطابقت نکات قرارداد و تایید توسط مشتری قرارداد به امضاء طرفین میرسد.

در این سند مدل حفاظ انتخابی رنگ حفاظ و همچنین زمان و نحوه ارسال و نحوه پرداخت کاملا شفاف و مکتوب خواهد بود . مهمترین امر برای مجموعه ما اعتماد سازی برای مشتریان عزیز میباشد . تمام سعی و تلاشمان را به کار گرفته ایم تا بتوانیم آسایش خیال در خرید و امنیت فکری و مالی شما را بعد از خرید و با نصب بهترین و امن ترین محصولات برای شما عزیزان فراهم سازیم.

در ادامه در مورد نحوه ی ساخت و مراحل آن در کارخانه ی جوشکاران حفاظ به شما اطلاعات جامعی داده می شود که ان شاءالله بتواند موثر واقع شود.

نحوه ساخت حفاظ شاخ گوزنی :

در کارخانه ی جوشکاران حفاظ ما از میلگرد سایز ۱۰ استفاده میکنیم که باعث افزایش کیفیت و همچنین کارایی حفاظ ها میباشد . آهن ها را در ابعاد مناسب برش میدهند که این عملیات به  طرح سفارشی و همچنین ارتفاع دیوار مورد نظر شما بستگی دارد . مثلا برای دیوار های بیشتر از دو متر و پنجاه سانتی متر از میلگرد هایی با ارتفاع ۸۰ سانتی متر استفاده میکنند .

که با کاهش ارتفاع دیوار این میلگرد ها با ارتفاع بیشتر برشکاری میشود . یعنی ارتفاع میلگرد ها به ارتفاع دیوار بستگی دارد . و البته هرچه حفاظ بلندتر باشد ، امنیت هم بیشتر میشود .

بعد از عملیات برشکاری در ابعاد مشخص شده  شاخک ها راتیزمیکنندو سپس  به قسمت  خم کاری ارسال می شود. در این قسمت قالب مخصوص هر سفارش بروی دستگاه خم کاری مونتاژ میگردد. خم ها و طرح هایی که توسط سرپرست کارگاه و طبق سفارش مشخص شده به بهترین نحو ممکن اجرا می گردد.

بعد از اتمام خمکاری مسئول کنترل کیفیت اجازه انتقال شاخک ها به قسمت مونتاژ و جوشکاری را صادر میکند. در قسمت جوشکاری برای هر سایز و طرح و خم بصورت مشخص قفسه هایی در نظر گرفته شده که میلگرد های آماده جهت جوشکاری در آن قرار میگیرد. رعایت فایو اس در پس از جوش کاری،حفاظ ها برای رنگ کاری آماده می شوند که آخرین مرحله برای ساخت حفاظ ها است.این رنگ کاری در کارخانه ی جوشکاران حفاظ با رنگ های پاششی انجام می گیرد تا همه ی محل ها را پوشش داده و کیفیت کار را بالاتر ببرد.

رنگ کاری در این کارخانه با رنگ های مختلفی انجام می شود که انتخاب رنگ ها به سلیقه ی مشتری ها انجام می شود.در کارخانه ی جوشکاران حفاظ  ازروش رنگ کاری مخزنی استفاده می شود که در مورد آن توضیح خواهیم داد.

برای رنگ کاری سطوح ما باید به نکات زیر توجه کنیم…

  • نوع و جنس سطح رنگ آمیزی شونده
  • نوع رنگ هایی که به کار می‌ رود.
  • طرح هایی که رنگ به سطح می‌ دهند.
  • مقاومت‌ های مورد نظر

با توجه به این شرایط ، مناسب ترین راه برای رنگ کاری حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی همان رنگ کاری است که در کارخانه ی جوشکاران حفاظ استفاده میشود . یعنی رنگ کاری مخزنی بعد از رنگ کاری حفاظ های شاخ گوزنی برای ارسال آماده می شوند . کارخانه ی جوشکاران حفاظ در سراسر استان خراسان شمالی و همچنین شهرستان های این استان بزرگ سفارش می پذیرد. ما در این مطلب سعی کردیم تمامی نکات لازم و کافی را به صورت جامع برای شما بیان کنیم تا بتوانید از کارخانه ای معتبر خریدی قابل اطمینان و قابل اعتماد داشته باشید.

انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید :

در این جا در مورد انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید توضیح می دهیم تا بتوانید انتخابی خوب و مناسب داشته باشید . این حفاظ ها انواع مختلفی دارند و هر کدام دارای ویژگی هایی هستند که بنابر درخواست مشتری ساخته می شوند.

با این که حفاظ ها متفاوت اند ، بهتر است حفاظی را برای خانه یا محل کار خود انتخاب کنید که امنیت بالاتری داشته باشند و در عین حال دارای زیبایی  هم باشند که البته این ها از ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

حفاظ روی دیوار لیلیوم :

حفاظ بعدی ، حفاظ روی دیوار لیلیوم است که زیبا است ولی امنیت آن از امنیت حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی پایین تر است . به همین دلیل است که استفبال حفاظ های شاخ گوزنی از حفاظ های روی دیوار لیلیوم بیشتر است . حفاظ لیلیوم به علت ساختار مطبق عرض کمتری نسبت به حفاظ بوته ای و مدل شاخ گوزنی دارد. در هم تندگی این نوع حفاظ نیز نصبت به حفاظ های نام برده کمتر است.

حفاظ بوته خاری :

حفاظ بوته ای خاری را میتوان به جرات امن ترین حفاظ موجود در بازار معرفی کرد . این نوع حفاظ بسیار هوشمندانه طراحی گردیده است . قابلیت تولید این سازه در ارتفاعات مختلف و همچنین عریض بودن این نوع حفاظ باعث گردیده تا کارشناسان حوزه امنیت ساختمان آنرا در رده A  قرار دهند.

حفاظ آبشاری  :

یک دیگر از حفاظ های موجود در بازار حفاظ مدل آبشاری است که طرح این مدل به صورت لایه لایه از بالا به پایین است و از خم های نیمه گرد در طراحی آن استفاده شده ، حفاظ روی دیوار آبشاری امنیت نسبتا خوبی دارد ولی معایبی نیز دارد که یکی از این معایب وزن زیاد این نوع سازه می باشد . همانطور که قبلا اشاره کردیم قیمت حفاظ با وزن حفاظ ارتباط مستقیم دارد . حفاظ آبشاری در رده بندی حفاظ ها در ردیف امنیت c قرار دارد.

شما میتوانید از دیواری که مد نظرتان هست تصاویری تهیه و برای ما به شماره 09137955234 در واتس اپ ارسال کنید تا همکاران ما با مونتاژ حفاظ مد نظر شما بر روی دیوار تصویر پایانی را برای شما ارسال نمایند.

این روش به شما کمک میکند تا قبل از خرید بتوانید نحوه قرار گرفتن و همچنین نمای پایانی کار خود را مشاهده کنید و با اطمینان بیشتر طرح و مدل خود را انتخاب نمایید.

جوشکاران حفاظ 

 

برای مشاوره بیشتر و استعلام قیمت از جوشکاران حفاظ با مشاورین و کارشناسان فروش ما  تماس حاصل بفرمایید .

جوشکاران حفاظ با لبخند پاسخگوی شماست 

کارشناس فروش :09137955234

مشاوران :09139515764

دیگر خدمات ما :

  • تولید انواع حفاظ اکاردئون 
  • تولید انواع درب و پنجره 
  • تولید انواع نرده پله و نرده تراس 
  • طراحی و تولید انواع سایبان و پالت