حفاظ شاخ گوزنی در لرستان

حفاظ شاخ گوزنی در لرستان 

یکی از بهترین حفاظ ساختمان حفاظ شاخ گوزنی میباشد که به منظور جلوگیری از ورود سارقان به منازل مسکونی استفاده میشود. این گونه حفاظ ها از امنیت بالایی برخوردار هستند و از لحاظ شکل ظاهری از زیبای خاصی برخوردارند که به زیباسازی بافت شهری و مناطق مسکونی کمک‌ میکند.

نرده شاخ گوزنی در لرستان :

حفاظ های روی دیوار داری انواع متنوعی است. که از بهترین آنها میتوان به حفاظ شاخ گوزنی اشاره کرد. این حفاظ شاخ گوزنی میتواند امنیت را به بهترین نحو ممکن تامین کند. ریشه اسم حفاظ شاخ گوزنی برگرفته از شاخ های زیبا و قدرتمند گوزن است.

امنیت حفاظ شاخ گوزنی :

یکی از ویژگی های مهم این نوع حفاظ عرض زیاد آن میباشد. هرچه عرض سازه بیشتر باشد فضای تحت پوشش آن نیز بیشتر است که  عبور و مرور از روی آن و حتی ایستادن در کنار حفاظ کاملا غیرممکن است. یکی دیگر از شاخصه های عالی حفاظ های شاخ گوزنی این است که  رنگ حفاظ را با توجه با نظر و علاقه ی کارفرما رنگ آمیزی میکنند. این حفاظ ها نسبت به کیفیت و همچنین امنیت بالا و زیبایی منحصر به فردی که دارد از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است.

ارتفاع مناسب حفاظ شاخ گوزنی :

همچنین سایز و ارتفاع حفاظ های شاخ گوزنی بستگی به چند عامل فیزیکی و مقدار امنیت حاکم در محلی است که ملک شما در آن واقع گردیده. نوع کاربری ملک نیز بسیار حائز اهمیت میباشد :

  • برای ارتفاع دیوارهای 2 متر به بالا حفاظ ارتفاع 80 شاخ گوزنی
  • برای ارتفاعات کمتر از 2 متر حفاظ های شاخ گوزنی 80 تا 120 سانتی متر

درکل جوشکاران حفاظ ،حفاظ های شاخ گوزنی را در ارتفاع های متفاوتی تولید می کنند که عبارت هستند از :

  • 20سانتی متر
  • 30سانتیمتر
  • 40سانتی متر
  • 50سانتیمتر
  • 60سانتی متر
  • 70سانتیمتر
  • 80سانتی متر
  • 90سانتیمتر
  • 100سانتی متر
  • 110سانتیمتر
  • 120سانتی متر

حفاظ شاخ گوزنی در لرستان

مراحل ساخت و تولید حفاظ شاخ گوزنی در لرستان :

ااین نوع حفاظ ها در کارگاه های مجهز که از دستگاه تخصصی و به روز برخوردار است در طی مراحل مختلف تولید و به بازار عرضه میشود. در اینجا به مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی به صورت خلاصه اشاره می کنیم. کارخانه جوشکاران حفاظ  در طی چهار مرحله به ساخت حفاظ شاخ گوزنی اقدام میکند :

  1. برش کاری با دستگاه گیوتین
  2. خم کاری با دستگاه مخصوص
  3. جوشکاری با دستگاه جوشCo2
  4. رنگ کاری با رنگ مخزنی در طی دو مرحله آستر و رنگ انجام میشود.

در تمام این مراحل از بهترین دستگاه های برند به منظور بالا بردن کیفیت کار استفاده می شود.

حفاظ شاخ گوزنی در لرستان

انواع حفاظ روی دیوار در لرستان :

حفاظ بوته خاری :

یکی دیگر از حفاظ های روی دیوار که از نظر زیبایی و امنیت در بازار حرف اول را می زند حفاظ روی دیوار بوته خاری است . امنیت حفاظ روی دیوار بوته خاری از حفاظ شاخ گوزنی نیز بیشتر میباشد و دلیل این است که یک ردیف شاخک های آن در عرض بیشتر از شاخک های حفاظ شاخ گوزنی است و نمونه ای پر تراکم از حفاظ شاخ گوزنی می باشد. همچنین ریشه ی این اسم الهام گرفته از بوته های خار در بیابان است.

محل نصب حفاظ بوته خاری :

حفاظ بوته خاری را می توان بر روی انواع دیوار نصب نمود این نوع حفاظ را میتوان به راحتی و در کمترین زمان ممکن و بدون هیچگونه آسیب بر روی انواع فلشینگ فلزی و انواع سنگ در پوش دیوار نصب کرد.

امنیت حفاظ بوته خاری در لرستان :

امنیت  حفاظ روی دیوار بوته خاری بسیار بالا می باشد و عبور و مرور از روی این حفاظ کاملا غیر ممکن است . امنیت بالا این حفاظ کارشناسان و مدیران  امنیتی را برای نصب  این سازه در پایگاه ها و فرودگاه ها و مدارس و…ترغیب کرده است .

نصب حفاظ بوته خاری :

نصب این حفاظ ها به راحتی در مکان های مختلف امکان پذیر است ولی باید قابل توجه داشته باشید که نصب این حفاظ ها فقط توسط متخصصان صورت گیرد.

کیفیت حفاظ بوته خاری :

همچنین این حفاظ ها از میلگرد های سایز 10 با کیفیت بالا تولید می شوند تا توانایی بهره مندی از این حفاظ ها در مدت طولانی امکان پذیر باشد و همچنین این حفاظ ها داری استحکام و مقاومتی هستند که در برابر ضربه ها بسیار مستحکم اند .

مزایای حفاظ بوته خاری :

از مزایای حفاظ روی دیوار بوته خاری این است که عبور کردن از کنار این حفاظ ها غیرممکن است و این ویژگی امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی را تأمین می کند.

حفاظ لیلیوم :

برخی افراد هستند که زیبایی حفاظ برای آنها از اهمیت ویژه ایی برخوردار است و زیبایی را نسبت به امنیت ترجیح می دهند  ، به این دسته از افراد حفاظ روی دیوار لیلیوم راپیشنهاد می کنیم این حفاظ جلای بسیار منحصر به فردی به نمای خارجی ساختمان شما می دهد.

شکل ظاهری و شرایط حفاظ لیلیوم:

این حفاظ به نگه داری بسیار مناسب نیاز دارد زیرا در سر گل های این حفاظ زیبا اکلیل هایی وجود دارد که مرور زمان رنگ خود را از دست می دهند و  هر دوسال یک بار نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارند . این اسم نیز برگرفته از گل های زیبای لیلیوم است و همچنین در باغ گل های لیلیوم به هیچ عنوان نمیشود به راحتی وارد شد و این ویژگی برای حفاظ های لیلیوم نیز صدق می کند .

امنیت حفاظ لیلیوم :

نوع ساخت این حفاظ به گونه ایی است که به هیچ عنوان جایی را برای قرار دادن دست به جا نگذاشته است . این حفاظ ها در دو طرح ساخته می شود گلدار و بدون گل که طرح و همچنین رنگ این حفاظ ها بستگی به سلیقه ی مشتری عزیز دارد و طبق نظر مشتریان برای آنها تولید می شود. یکی از محاسن دیگر که مشتریان را برای خرید این حفاظ جذب می کند گسترش آن از مرکز بوده است که این ویژگی امکان تولید در ارتفاعات متفاوت را امکان پذیر می سازد.

نصب حفاظ شاخ گوزنی در لرستان :

بعد از ساخت حفاظ یکی از مراحل مهم و اساسی نصب حفاظ است که این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار است نصاب باید از مهارت لازم برای نصب ردن حفاظ های روی دیوار برخوردار باشد. حتما تحت بیمه حوادث باشد که اگر در زمان نصب حادثه ای پیشامد کرد بتواند از بیمه استفاده کند در غیر این صورت مالک مقصرشناخته می شود و باید تمام هزینه های حادثه را متقبل شود.

نحوه ارسال حفاظ های روی دیوار به لرستان :

در پایان نحوه ارسال به شهرستان ها توسط مجموعه جوشکاران حفاظ با این صورت است که بعداز ثبت سفارش مشتریان با استفاده از رسانه های اجتماعی  از تولیدی مجموعه دیدن کنند یا از روی کاتولگ مربوط حفاظ مورد نظر را انتخاب کنند و بعداز عقد قرار داد کتبی توسط باربری های معتبربرای مشتریان ارسال می شود.

جوشکاران حفاظ

جوشکاران حفاظ ، انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید را تولید و در اختیار شما کارفرما ها و مشتریان گرامی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت قرار داده است .

برای ثبت سفارش و مشاوره ی بیشتر با مشاورین و کارشناسان مستقر در جوشکاران حفاظ تماس حاصل بفرمایید .

کارشناس فروش : 09137955234

ثبت سفارش : 09139515764

مشاورین :03145810203

فراموش نکنید که :

جوشکاران حفاظ با لبخند پاسگوی شما هستند