حفاظ شاخ گوزنی در سمنان

حفاظ شاخ گوزنی در سمنان

اول از هر چیز باید گفته شود این متن سعی بر آن دارد که شما را با ویژگی های یک حفاظ خوب و مناسب آشنا کند و به شما کمک کند تا بتوانید یک خرید مطمئن و خوب را تجربه کنید. استان سمنان، یکی از استان هایی است که حفاظ  روی دیوار شاخ گوزنی در آن محبوبیت خاصی دارند و مردم از این نوع حفاظ استقبال کرده اند.

با این که حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی، از حفاظ های نسل جدید است و چند سالی بیشتر نیست که وارد بازار شده است ولی به یکی از محبوب ترین حفاظ های روی دیوار تبدیل شده است و از محبوبیت خاصی برخوردار است که همین مسئله، این نوع حفاظ را از بقیه متمایز کرده است.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

در ادامه ی مطلب میخواهیم شما را با حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی آشنا کنیم و تفاوت این نوع حفاظ را با دیگر حفاظ ها ی روی دیوار توضیح دهیم پس با جوشکاران حفاظ  همراه باشید.

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ های نسل جدید است که از امنیت بالایی برخوردار است و همچنین به زیبایی نمای ساختمان کمک می کند و از همه مهم تر در عموم مکانها قابل نصب است و همین باعث پرفروش بودن این نوع حفاظ شده است که در ادامه در مورد نحوه ی ساخت و فروش حفاظ های شاخ گوزنی توضیح خواهیم داد.

نحوه ی ساخت و رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی :

برای ساخت و رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی چند مرحله وجود دارد که باید به ترتیب و با دقت بسیار انجام شوند. اولین مرحله ی ساخت حفاظ ها، برش کاری است که در هر کارگاه یا کارخانه به روش های مختلفی انجام می شود ولی در کارخانه ی جوشکاران حفاظ ما از دستگاه گیوتین برای برش آهن ها استفاده می کنیم. اکثر شما با این دستگاه آشنایی دارید یا نام آن را شنیده اید. همانطور که گفته شد، این دستگاه برای برش آهن ها استفاده می شود ولی این دستگاه در کمتر کارگاه یا کارخانه ای دیده میشود.

مرحله ی دوم ساخت حفاظ شاخ گوزنی در سمنان خم کاری است. در این مرحله به آهن ها شکل می دهند. حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی باید دارای ساختاری نامنظم باشند. مرحله بعد که سومین مرحله در ساخت حفاظ هاست، جوش کاری حفاظ ها میباشد. جوشکاری میتواند به روش های متفاوتی انجام شود. مانند:

  • جوشکاری آرگون
  • جوشکاری co2
  • جوش آلومینیوم
  • جوشکاری برق
  • و…

ولی جوشکاران حفاظ از جوشکاری CO2 استفاده میکنند که البته بهترین روش جوشکاری برای جوش دادن قطعات آهنی حفاظ ها است. شما ابن نوع جوشکاری را در حفاظ پنجره ی آهنی، درب های حفاظ، حفاظ شاخ گوزنی و… میتوانید مشاهده کنید .

و اما در ادامه در مورد نحوه ی انجام این نوع جوشکاری یعنی جوشکاری CO2 توضیح می دهیم.

نرده شاخ گوزنی سمنان

جوشکاری co2 :

این نوع جوشکاری همانطور که از نامش پیداست، بوسیله ی کربن دی اکسید انجام میشود. کربن دی اکسید در جوشکاری کاربرد وسیع و گسترده ای دارد. البته گاهی از آرگون نیز استفاده می شود ولی گاز کربن دی اکسید به دلیل فراوانی و قیمت پایین تری که نسبت به گاز آرگون دارد، کاربرد بیشتری هم دارد.

جوش کاری CO2 که با گاز محافظی به نام (GMAW) که در آن از گاز کربن دی اکسید استفاده شود را جوش کاری CO2 می گویند. که در جوش کاری حفاظ های شاخ گوزنیدر سمنان نیز کاربرد دارد. از آنجا که CO2 یک گاز فعال است، این نوع جوشکاری در طبقه بندی Metal Active Gas یا MAG قرار می گیرد.

همان طور که گفتیم،کارخانه ی جوشکاران حفاظ برای جوش دادن قطعات آهنی به یکدیگر از این نوع جوش کاری یعنی جوش کاری CO2 استفاده می کند که البته بهترین روش برای انجام این کار است.

کیفیت جوشکاری به روش CO2 :

در این روش کیفیت کار تولیدی بالاتر میرود و این به دلیل این است که گاز CO2،تاثیر پذیری و نیز نفوذ بیشتری در فلز دارد و همین باعث بالاتر رفتن کیفیت کار تولیدی نیز هست.

ایمنی جوش کاری CO2 :

در این نوع حوشکاری، ایمنی کار نیز بالاتر می رود. زیرا گاز کربن دی اکسید تولید جرقه ی کمتری می کند. این عمل(جوش کاری CO2)، در کارخانه ی جوشکاران حفاظ با دقت بالا انجام میشود تا حفاظ ها برای مرحله ی بعدی یعنی رنگ کاری آماده شوند. مرحله ی آخر که مرحله ی رنگ کاری حفاظ ها میباشد، در نهایت دقت و تمیزی در کارخانه ی جوشکاران حفاظ انجام میشود. این کارخانه از رنگ های استاتیک استفاده نمیکند زیرا این نوع رنگ ها تمام محل ها را پوشش نمی دهند و همین باعث فرسایش آهن ها و آسیب دیدگی آن ها می شود که این کار موجب می شود تا پس از چند سال حفاظ ها را تعویض کنیم.چون آسیب دیده اند و فرسوده شده اند.

کارخانه ی جوشکاران حفاظ از رنگ های پاششی برای رنگ کاری حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی استفاده میکند تا همه ی محل های اتصال را در بر بگیرد و علاوه بر آن کیفیت کار تولیدی را بالاتر ببرد. در کارخانه ی جوشکاران حفاظ رنگ کاری حفاظ ها به سلیقه ی خود مشتری انجام می شود که خود نشان می دهد سلیقه و همچنین رضایت مشتریان در کارخانه ی جوشکاران حفاظ حرف اول را می زند.

نحوه ی ارسال حفاظ شاخ گوزنی در سمنان :

بار ها پس از آماده شدن و رنگ کاری، به محل مورد نظر ارسال میشوند. کارخانه ی جوشکاران حفاظ تمام مراحل از ساخت و برش کاری آهن ها تا رنگ کاری و ارسال و نصب حفاظ ها را بر عهده میگیرد. برای بازدید از کارخانه می توانید به صفحه ی اینستاگرام کارخانه ی جوشکاران حفاظ مراجعه کنید و به صورت برخط(آنلاین) از نحوه ی ساخت حفاظ های روی دیوار در این کارخانه دیدن کنید و حفاظ مورد علاقه ی خود را سفارش دهید.

نحوه ی ثبت سفارش نرده شاخ گوزنی :

نحوه ی پذیرش سفارش و عقد قرارداد که به صورت کتبی میباشد را می توانید از مشاوران سایت جوشکاران حفاظ پرس و جو کنید. ما سعی کردیم مطلابی را بیان کنیم که شما را  با نحوه ی ساخت حفاظ ها و مراحل آن آشنا کند. امیدواریم این مطلب شما را در داشتن خریدی مطمئن یاری کند.

جوشکاران حفاظ :

تولید کننده انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید و درب های اکارئون و … اماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد برای ثبت سفارش ، استعلام قیمت و مشاوره ی بیشتر با کارشناسان و مشاورین جوشکاران تماس حاصل بفرمایید .

 

کارشناس فروش : 09137955234

مشاورین : 09139515764

کارخانه : 03145810203

فراموش نکنید که:

جوشکاران حفاظ با لبخند پاسخگوی شماست 🙂

دیگر خدمات ما :