حفاظ شاخ گوزنی در کرمان سیرجان

حفاظ شاخ گوزنی در کرمان سیرجان

حفاظ شاخ گوزنی در کرمان ، سیرجان یکی از مطالبات عزیزان ساکن استان کرمان بود که با توکل بر خدای مهربان به این مهم دست یافتیم . لطفا قبل از هرگونه خرید با مشاوران حرفه ای جوشکاران حفاظ مشورت کنید.

حفاظ روی دیوار یکی از راه های برقراری امنیت می باشد که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . حفاظ های روی دیوار نسل جدید امنیت را برای خانه و خانواده فراهم می کند و از ورود سارق و حیوانات وحشی و …. به املاک و منزل ما جلوگیری میکند .

مجموعه چوشکاران حفاظ با افتخار در خدمت مردم عزیز استان کرمان مبادرت به فروش حفاظ شاخ گوزنی در کرمان سیرجان و سایر شهرهای کرمان نموده است. امنیت و آرامش را با محصولات ما تجربه کنید.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی

انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید :

  • حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از ایمن ترین زیباترین و محبوب ترین حفاظ روی دیوار می باشد .

نرده شاخ گوزنی در سیرجان

امنیت حفاظ شاخ گوزنی :

ساخت حفاظ ، هم پیچیده به یکدیگر جوش داده شده اند بسیار ایمن است و عبور و مرور را حتی روی زمین غیرممکن میکند . سارقین به خوبی موانع و دردسرهای موجود در مسیر خود را به خوبی بررسی و سپس اقدام به سرقت خواهند کرد.

حفاظ شاخ گوزنی به علت تعداد زیاد میلگرد های سر تیز و بازدارنده ای که به صورت نامنظم ساخته شده است.به هیچ عنوان به ذکاوت و تیزهوشی دزدان شک نکنید که این طرز تفکر میتواند به شما ضرر و زیان فراوانی وارد کند.پس مسلما اگر کسی قصد سرقت از منزل شما را داشته باشد با دیدن حفاظ شاخ گوزنی بر سر دیوار شما حتما به گزینه ها و محل های دیگر فکر خواهد کرد در این حالت شک نکنید که سارقان انسانهای باهوش و زیرکی هستند . شاخ گوزنی الهام گرفته از شاخ های زیبا و قوی گوزن می باشد .

همین هوش دزدان است که به آنها گوشزد میکند که از املاکی که جهت ایجاد امنیت خود از حفاظ شاخ گوزنی ، استفاده کرده اند منصرف شوند و به گزینه های جایگزین فکر کنند. البته ناگفته نماند که متاسفانه افرادی نیز در بازار تولید و توزیع فعالیت میکنند که فقط فکر منافع شخص خود هستند و بصورت تخصصی در این رشته فعالیت ندارند.

حفاظ شاخ گوزنی در کرمان و سیرجان را از مجموعه جوشکاران حفاظ با خیالی آسوده تهیه کنید کنید . ما همیشه و همه جا کنار شماییم از ثبت سفارش تا زمان نصب محصول.

ارسال حفاظ به سیرجان

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از زیباترین حفاظ های روی دیوار نسل جدید می باشد ؛ از مزیای این نوع حفاظ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بالا

  • نصب آسان
  • امنیت بالا
  • تنوع در رنگ
  • قیمت تمام شده مناسب

عرض زیاد و وجود شاخک های سرتیز که بصورت نامنظم تمامی محل هایی که احتمال تردد وجود را کاملا مسدود و محدود میسازد.وجود شاسی با عرض 4سانتی متر باعث میگردد که پنل های حفاظ به راحتی کنار هم قرار بگیرند و مونتاژ انها با سرعت زیاد صورت پذیرد . در ضمن جوشکاران حفاظ ،حفاظ هایی را که خریداری می کنید به سلیقه ی شما کارفرمایان گرامی رنگ آمیزی می کند .

حفاظ خارشتر کرمان

۲.حفاظ روی دیوار بوته خاری :

حفاظ روی دیوار بوته خاری الگو گرفته از بوته های خار داخل بیابان می باشد و امنیت و زیبایی آن بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی است . حفاظ بوته خاری در بازار حرف اول را می زند .

این حفاظ نیز ظاهری تقریبا شبیه به حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی دارد با این تفاوت که امنیت حفاظ بوته خاری چند درصد بیشتر از امنیت حفاظ شاخ گوزنی می باشد زیرا میلگرد های نوک تیزی که در ساخت حفاظ روی دیوار به کار می رود در حفاظ های بوته خاری یک ردیف بیشتر است و همین باعث می شود که دیگر هیچ جای دست و یا پایی برای کمک به سارق باقی نماند .

۳.حفاظ روی دیوار لاله ای :

ظاهری شبیه به گل های لاله دارد و امنیت متوسط و زیبایی بالایی دارد . از نظر کارشناسان حوزه امنیت ساختمان این سازه در ردیف c قرار دارد.

حفاظ لیلیوم در کرمان

حفاظ روی دیوار لیلیوم :

حفاظ لیلیوم یکی از زیباترین حفاظ های روی دیوار می باشد ولی امنیت بسیار پایینی دارد و به مراقبت بسیار زیادی نیازمند است زیرا با بارش برف و باران و قرار گرفتن در معرض نور خورشید به تدریج رنگ طلایی گل های لیلیوم می رود و سیاه می شود . به همین دلیل این نوع حفاظ روی دیوار هر دو سال یکبار به رنگ امیزی مجدد نیاز دارد . و دربه نظر کارشناسان این حفاظ در ردیف D قرار دارد.

حفاظ روی دیوار نخل مرداب :

یکی دیگر از زیباترین حفاظ های روی دیوار که امنیت خوبی نیز دارد . حفاظ روی دیوار نخل مرداب به نمای خارجی منزل و ویلا و یا باغ شما زیبایی دو چندان می بخشد . ولی از نظر وزن تمام شده وزن باتلایی دارد که متابقا قیمت این حفاظ را بسیار بالا میبرد و در ضمن نصب این نوع حفاظ نیز نیاز به رعایت نکات است که حتما باید به آن توجه داشت.

حفاظ شاخ گوزنی در کرمان

حفاظ روی دیوار نیزار :

همانطور که از نام این حفاظ روی دیوار پیداست ساخت این حفاظ الگو گرفته از نیزار های زیبا می باشد و تمام شاخه های این حفاظ رو به بالا است .امنیت این نوع حفاظ بسیار پایین است و برای همین استقبال خوبی از طرف مشتریان برای خرید این محصول صورت نمی گیردو صرفا جهت زیبا سازی از این نوع سازه استفاده میگردد .

حفاظ شاخ گوزنی در کرمان سیر جان مناسب چه مکان هایی می باشد ؟

حفاظ شاخ گوزنی مناسب برای انواع :

  • منازل
  • باغ ها
  • ادارات
  • تفریحگاهات
  • شرکت ها
  • دفاتر
  • مدارس و دانشگاه ها
  • فروشگاه ها
  • فرود گاه ها
  • و تمامی مکان هایی که به امنیت بالا نیاز دارند مناسب است.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم به علت عریض بودن شاسی این نوع سازه میتوان آن را بر روی انواع دیوارها نصب کرد.

برای خرید حفاظ روی دیوار چه ملاک هایی را در نظر بگیریم ؟

  • اولین و مهم ترین امر در خرید حفاظ روی دیوار امنیت حفاظ می باشد .

اگر شما یکبار برای حفاظی که می خواهید روی دیوار خود نصب کنید وقت و هزینه ی کافی درنظر بگیرید برای همیشه امنیت جان ، مال خانواده خود را تامین کرده اید.

ولی اگر حفاظی را که انتخاب می کنید امنیت کافی و مناسب نداشته باشد علاوه بر این که هزینه کرده اید و تازه هیچ تفاوتی در امنیت منزل یا ملکتان ایجاد نشده بلکه دوباره در آینده ای نه چندان دور مجبور می شوید که برای خرید یک حفاظ روی دیوار مناسب هزینه کنید . پس حتما موقع خرید حفاظ به امنیت آن حفاظ توجه فراوانی داشته باشید.

  • حتما از یک تولیدی حفاظ مناسب خرید کنید .

بیشتر افراد زمانی که قصد خرید حفاظ روی دیوار را دارند با چند تولیدی و فروشگاه حفاظ روی دیوار تماس می گیرند و بعد از استعلام قیمت گزینه ای را برای خرید انتخاب می کنند که حفاظ را با قیمت پایین تری بفروشند . در خرید یک کالا زمانی قیمت مقایسه میشود که دو محصول با شرایط فنی و متریالی و کیفیتی و کمیتی برابر باشد.

در این حوزه طرح ها و مدلهای گوناگونی و در تولیدی های مختلف ساخته میشوند که مسلما کیفیت محصول و همچنین کمیت متریال بطور مستقیم بر روی قیمت تمام شده تاثیر مستقیم دارد.پس سعی کنید از کارخانه ای خرید کنید که خود تولیدی حفاظ روی دیوار و کارخانه ای معتبر و مطمئن باشد .

حفاظ شاخ گوزنی در کرمان سیرجان

  • حفاظی با ارتفاع مناسب خرید کنید .

همانطور که می دانید یکی از راه هایی که درصد احتمال سرقت از یک منزل یا ملکی را بالا تر می برد دیوار کشی کوتاه ان ملک می باشد . پس اگر ارتفاع دیوار خودتان کم است با مشاوره گرفتن از مشاورین و کارشناسان جوشکاران حفاظ از بهترین ارتفاع حفاظ برای دیوار خود مطلع شوید .

  • رنگ حفاظ روی دیوار

  • میلگرد استفاده شده در ساخت حفاظ

مراحل ساخت حفاظ شاخ گوزنی در کارخانه جوشکاران حفاظ  :

  • برشکاری
  • خم کاری
  • جوشکاری
  • رنگ کاری

معتبر ترین و بهترین تولیدی حفاظ و نرده های روی دیوار در تمام نقاط کشور با سابقه کاری بالا و نیروهای حرفه ای اماده خدمت رسانی به شما کار فرمایان گرامی می باشد .

خرید انلاین از کارخانه ی جوشکاران حفاظ  :

اگر قصد خرید حفاظ شاخ گوزنی و یا حفاظ های دیگر نسل جدید را به صورت انلاین  دارید کافیست سفارش خور را ثبت کنید و سپس با گذراندن مراحل ثبت سفارش بار سفارشی خود در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید . جوشکاران برای فروش تمام محصولات خود حتی با کمترین متراژ با کارفرمایان عزیز اقدام به عقد قرار داد کتبی میکند. امیدواریم شما نیز از مشتریان خوب جوشکاران حفاظ باشید.

شما می توانید قبل از خرید حفاظ مورد نظر خود از جوشکاران حفاظ ، حفاظ خود را روی دیوارتان دیده و پسند کنید !

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چطور ممکن است ؟

فقط کافیست عکس دیواری را که می خواهید به روی ان حفاظ نصب کنید و نام حفاظ مورد نظرتان را برای مشاورین جوشکاران حفاظ ارسال فرمایید و سپس عکس دیوارتان را که حفاظ مد نظرتان به روی ان نصب شده است تحویل بگیرد .

نرده شاخ گوزنی در کرمان سیرجان

شاخ گوزنی در کرمان سیرجان

برای مشاوره بیشتر و استعلام قیمت از جوشکاران حفاظ با مشاورین و کارشناسان فروش ما  تماس حاصل بفرمایید .

 

جوشکاران حفاظ با لبخند پاسخگوی شماست 🙂

کارشناس فروش :09137955234

مشاوران :09139515764

 

 

کارخانه : 03145810203