حفاظ شاخ گوزنی در مازندران ساری

حفاظ شاخ گوزنی در مازندران ساری

استان مازندران به مرکزیت شهر ساری در شمال کشور ایران و در  کرانه های جنوبی دریای مازندران می باشد و با استان‌ های سمنان ،گلستان ،البرز ،قزوین و گیلان هم مرز است استان مازندران یکی از پرجمعیت‌ ترین مناطق کشور عزیزمان ایران می باشد که دارای ۲۲ شهرستان است.

حفاظ روی دیوار :

امنیت یکی از نیازهای بشری می‌ باشد که بسیار حائز اهمیت است . همیشه هزینه برای امنیت یکی از عقلانی ترین کارهایی است که هر شخصی باید انجام دهد البته قابل ذکر است که هزینه اضافی نیز به صرفه نیست . یکی از روش هایی که برای برقراری امنیت بسیار مورد توجه قرار می گیرد نصب حفاظ های روی دیوار نسل جدید می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی در مازندران ساری :

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از حفاظ های نسل جدید می باشد که علاوه بر امنیت زیبایی را برای منزل شما به ارمغان می آورد و باعث حفظ جان مال و مدارک شخصی میشود . این حفاظ روی دیوار در استان زیبای مازندران بسیار محبوب است و اکثر مردم برای امنیت خانه و خانواده خود این سازه قوی و ایمن و صد البته زیبا را انتخاب می کنند.

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی به علت کاربرد شاخه های بازدارنده و سر تیزی که در هنگام ساخت این حفاظ به کار رفته است واز امنیت بالایی برخوردار هستند و می‌توان گفت عبور و مرور و حتی ایستادن در کنار این حفاظ روی دیوار کاملاً غیر ممکن می باشد و اگر بخواهید شانس خود را امتحان کنید موجب پیش‌آمد اتفاق های جانی جبران ناپذیری میشود.

نمای خارجی چیست و چه اهمیتی دارد؟

وقتی که صحبت از نمای خارجی ساختمان می شود دیوارها درب و پنجره و متریال مصرفی برای ساخت دیوارها  به ذهن ما خطور می کند . اهمیت نمای خارجی ساختمان در معماری و طراحی را میتوان با اهمیت طراحی و ساخت و ساز در نمای داخلی مقایسه کرد.

زیرا نمای خارجی ساختمان است که در معرض دید همه افراد قرار دارد و در نگاه اول نظر مخاطب را به شدت به خود جلب می کند.

حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

اهمیت نمای خارجی ساختمان چقدر است؟

نمای خارجی ساختمان به اندازه ای  اهمیت دارد که به شدت بر روی ارزش ملک و میزان استقبال مشتریان و خریداران از ساختمان و بنا تاثیر می گذارد . یکی از مواردی که زیبایی بسزایی به نمای خارجی ساختمان شما هدیه می کند حفاظ های روی دیوار نسل جدید می باشد  و زیبایی نمای بیرونی منزل یا ملک شما را صد برابرمی کند . ((علاوه بر امنیت بالایی که ایجاد می کند ))

مزیت های حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی در مازندران ساری

  •  امنیت منحصر به فرد
  •  زیبایی چشم نواز
  •  نصب سریع
  • کسب تاییدیه از پلیس امنیت
  •  قیمت مناسب و مقرون به صرفه

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در مازندران و ساری :

خوب یکی از سوال هایی که هنگام خرید حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی برای شما پیش می آید قیمت این حفاظ می باشد که برای بعضی از خریداران قیمت مناسب نیز یکی از ملاک های خرید حفاظ است.

قیمت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی نسبت به حفاظ های دیگر با توجه به امنیت بالا و زیبایی منحصر به فردی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد ولی باز هم قیمت این حفاظ باچند مورد مربوط است که آنها را با هم بررسی می کنیم.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی :

تراکم یعنی تعداد شاخه هایی که در عرض و طول یک متر این حفاظ به کار رفته است را تراکم میگویند. هرچه تراکم حفاظ روی دیوار بیشتر باشد مسلماً امنیت و زیبایی حفاظ روی دیوار بیشتر است جوشکاران،حفاظ شاخ گوزنی در مازندران را در سه نوع تراکم تولید و به فروش می رسانند.

  • حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم(32) ( از امنیت و زیبایی بالایی برخوردار است )
  •  نرده شاخ گوزنی متوسط(20) ( از امنیت خوب و زیبایی چشم نوازی برخوردار می باشد )
  •  حفاظ شاخ گوزنی کم تراکم یا باغی(12) (حفاظ کم‌ تراکم یا باغی امنیت منزل را تامین نمی کند و مناسب برای دیوار باغ ها می باشد )

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی :

ارتفاع حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی به ارتفاع دیوار شما بستگی دارد . پیشنهاد ما به شما این است که اگر دیوارهای منزل یا ملکتان کوتاه تر از 2.5 متر است حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۱۰۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر استفاده کنید . ولی اگر ارتفاع دیوارتان 2.5 متر یا بالاتر است حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع ۸۰ سانتی متر پاسخگوی امنیت ساختمان شما میباشد.

جوشکاران حفاظ ؛ حفاظ شاخ گوزنی در مازندران را در ارتفاعات ۲۰ سانتی متر تا ۱۲۰ سانتی متر تولید و به فروش می رساند .

رنگ کاری حفاظ شاخ گوزنی :

مانند تمامی قسمت های دیگر ساخت حفاظ رنگ کاری نیز اهمیت ویژه ای دارد.

رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی علاوه بر زیباسازی نمای خارجی ساختمان از زنگ زدن و خوردگی حفاظ شاخ گوزنی در مازندران جلوگیری می‌کند و باعث افزایش دوام وطول عمر حفاظ روی دیوار می شود . حفاظ شاخ گوزنی در کارخانه جوشکاران حفاظ در رنگ های مختلف و با توجه به نمای ساختمان نصب و آماده می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی در مازندران

برای رنگ آمیزی حفاظ  شاخ گوزنی باید به نکاتی توجه شود ؟

توصیه می شود از رنگ های پاششی مثل رنگ های استاتیک استفاده نشود زیرا برای مواردی از رنگ های پاششی استفاده می کنند که سطحی کاملا صاف و بدون برجستگی یا بدون درز باشد . در سازه های حفاظ نسل جدید به علت استفاده از میلگرد و با توجه به محل های اتصال زیاد بهترین روش رنگ آمیزی حفاظ به صورت مخزنی می باشد که توصیه میشود این نوع رنگ کاری در دو مرحله آستر و رنگ رو انجام شود.

جوشکاران حفاظ برای رنگ امیزی حفاظ های روی دیوار از روش رنگ امیزی مخزنی استفاده می کنند که بهترین و با کیفیت ترین روش رنگ امیزی می باشد که در دو مرحله استر ورنگ انجام می شود .

جوشکاران حفاظ

 

جوشکاران حفاظ ، انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید را تولید و در اختیار شما کارفرما ها و مشتریان گرامی با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در مازندران قرار داده است .

برای ثبت سفارش و مشاوره ی بیشترر با مشاورین و کارشناسان مستقر در جوشکاران حفاظ تماس حاصل بفرمایید .

کارشناس فروش : 09137955234

ثبت سفارش : 09139515768

مشاورین :03145810203

جوشکاران حفاظ با لبخند پاسگوی شما هستند 

 

دیگر خدمات ما :

  • تولید انواع در اکاردئون 
  • تولید انواع درب و پنجره ی فلزی 
  • تولید انواع نرده پله و نرده تراس 
  • طراحی و تولید انواع سایبان و پالت