حفاظ شاخ گوزنی در سنندج

حفاظ شاخ گوزنی در سنندج

حفاظ شاخ گوزنی یک محصول آهنی است ، که با میلگرد تولید میشود . حفاظ شاخ گوزنی بالای دیوار و در و همچنین به عنوان نرده حفاظ امنیتی مورد استفاده قرار میگیرد که در ارتفاع های مختلف و استاندارد 80 سانتی متر ، 90 سانتی متر ، 1 متر و 1 متر و بیست ساخته و تولید میشود . این نوع حفاظ ها که معروف به شاخ گوزنی هستند ، بنا بر تراکمی که دارند دارای قیمت های مختلفی نیز هستند که در اصل از نظر ظاهری، وزنی پر و سنگین متفاوت میباشند .

سازندگان شاخ ‌گوزنی آنها را در رنگ های مختلفی با توجه به سلیقه مشتری تولید میکنند در نتیجه تنوع بسیار بالایی دارند . گروه تولیدی جوشکاران حفاظ تولید کننده عمده انواع حفاظ شاخ گوزنی میباشد . شاخ گوزنی ها در صنعت از میلگرد های شمشی و فولادی ساخته می شوند ابعادی که در ساخت قطعات شاخ گوزنی استفاده می شود، در سایزبندی های استاندارد از 30 سانتی متر تا 1 متر بیست سانتی متر برش داده می شوند.

برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی باعث امنیت بیشتر شود و موانع بهتری ایجاد کند نوک آن ها را تیز خواهند کرد که اجازه عبور به افراد و حیوانات داده نشود.

چرا از حفاظ استفاده کنیم ؟

پاسخ این پرسش را توصیه های امنیتی پلیس شهری دفعات زیادی داده : بیش از 70 درصد سارقین ، موردی را برای سرقت انتخاب خواهند کرد ، که دسترسی راحت تری به آن داشته باشند . نمونه ای که پلیس شهری از آن نام برده بود ، سرقت از ماشین پراید بود که مجهز نبودن به دزدگیر ، استفاده نکردن از قفل فرمان ، پارک کردن در کوچه های خلوت و تاریک و غیره ، آن را گزینه مناسبی برای سرقت خواهد کرد و کار سارقین را بسیار آسان می کند.

در مورد سرقت از ساختمان ها، یکی از اصلی ترین نقص های امنیتی ، وجود دیوارهای کوتاه یا نبود حفاظ بر روی دیوار است . تعداد زیادی از مردم در رابطه با حفظ حریم خصوصی خود ، در این مورد کوتاهی می کنند . در حالی که با استفاده از انواع حفاظ شاخ گوزنی می توانند با ایجاد حفاظی ایمن بر روی دیوار هایشان ، سارقین را به فکر انتخاب ساختمان های دیگر با دردسر و خطر کمتر بیاندازند.

حفاظ روی دیوار :

سال های سال از حفاظ های میله ای مثل : سرنیزه ای ، آبشاری و غیره به عنوان تنها گزینه موجود برای این کار استفاده شده است . ولی این حفاظ ها مشکلات امنیتی مهم و زیادی به همراه داشته اند : سارقان براحتی می توانستند بر روی دیوار و کنار این حفاظ ها ایستاده و با ابزار های مختلف از روی آن ها عبور نمایند و یا به آسانی یکی از میله ها را بریده و خم کنند و امکان عبور خود را فراهم نمایند.

از طرفی امروزه با اهمیت پیدا کردن نمای ساختمان، شکل میله ای این نوع حفاظ روی دیوار ها زیبایی ساختمان را از بین می برد. با در نظر گرفتن مشکلاتی همچون : مشکلات امنیتی حفاظ های قدیمی که بالا رفتن آمار سرقت از منازل و ساختمان ها را به همراه داشته است، کارشناسان صنعت ساخت و ساز به فکر طراحی حفاظ هایی افتادند که نقص های حفاظ های قدیمی را نداشته باشد و علاوه بر این به ساختمان زیبایی دو چندان ببخشد.

حاصل این تحقیقات به طراحی نسل جدید حفاظ های روی دیوار منجر شد.

حفاظ شاخ گوزنی در سنندج

تفاوت حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ آبشاری :

بازدارندگی :

مهم ترین برتری انواع حفاظ شاخ گوزنی در مقایسه با حفاظ های قدیمی ، فاکتور بازدارندگی آن است . همانطور که قبل تر هم توضیح دادیم ، در حفاظ های قدیمی سارقین براحتی روی دیوار رفته و شانس خود را برای عبور از آن امتحان می کردند . در مواردی موفق نمیشدند اما غالبا این امتحان کردن موفقیت آمیز بود.

اما حفاظ شاخ گوزنی کاملا بحث آن متفاوت است ؛ امتحان کردن آن هزینه جانی و مالی سنگینی برای سارق خواهد داشت . وقتی سارق از پایین دیوار به حفاظ شاخ گوزنی روی دیوار و ده ها میله فلزی نوک تیز و برنده آن نگاه میکند که تمام لبه خارجی دیوار را پوشش داده ، عملا از تصمیم خود برای عبور از این حفاظ ها منصرف خواهد می شود . چرا که هر نوع تماس با لبه های برنده که مانند چاقو تیز شده اند باعث صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

پوشش کامل حفاظ روی دیوار :

تفاوت بعدی ، پوشش عرض دیوار توسط حفاظ شاخ گوزنی است که در صورت نصب صحیح، مانع از بالا رفتن و ایستادن سارق روی دیوار خواهد شد. در صورتیکه در حفاظ های میله ای قدیمی هیچ پوشش عرضی بر روی دیوار وجود نداشته و میله ها در عمل حتی در بالا رفتن از دیوار، به سارق کمک هم می کنند.

خرید نرده شاخ گوزنی در بانه :

با توجه به آب و هوای ویژه شهر بانه مسائل فنی خاصی در تولید و رنگ آمیزی حفاظ شاخ گوزنی برای شهر های استان کردستان از جمله: بانه ، سنندج ، مریوان و غیره، مد نظر قرار داده ایم که دارای آب هوایی خنک و معتدل در تابستان و بهار و سرد و یخ بندان در پاییز و زمستان هستند و شدت سرما زیاد می باشد . به همین منظور شرکت جوشکاران حفاظ از رنگ های پاششی استفاده می کند و در سه مرحله رنگ آمیزی انجام خواهد گرفت.

خرید حفاظ شاخ گوزنی در مریوان :

جنس رنگ استفاده شده و سبک خاص رنگ آمیزی مجموعه جوشکاران حفاظ باعث شده است که این نوع حفاظ در آب و هوای خاص شهر مریوان با دوام تر باشد و بطور کلی استقبال خوبی از حفاظ شاخ گوزنی در این شهر شدهاست.

جوشکاران حفاظ 

جوشکاران حفاظ تولید کننده انواع حفاظ، تولید کننده انواع حفاظ ها در ایران می باشد، که با تولید حفاظ هایی با بروز ترین متد های موجود و استفاده از مواد با کیفیت توانسته در تمامی شهر های ایرانی اعتماد مصرف کننده را بدست آورد.

برای ارسال کاتالوگ و مشاوره ی رایگان و ثبت سفارش یا شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید .

09137955234

09139515768

09139515764

09055100274

کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما هستن 🙂

دیگر خدمات ما :

  • تولید انواع درب اکاردئون 
  • تولید انواع درب و پنجره فلزی 
  • تولید نرده پله و نرده تراس 
  • طراحی و تولید انواع سایبان و پالت