حفاظ شاخ گوزنی درمشهد

حفاظ شاخ گوزنی در مشهد

حفاظ ها انواع مختلفی دارند و هرکدام دارای مزایا و معایبی هستند ولی اکثریت مردم حفاظ هایی را ترجیح می دهند که دارای امنیت بیشتری باشند . یعنی امنیت در تهیه ی حفاظ ها مهم ترین نکته است. اکنون به معرفی یکی از ایمن ترین حفاظ ها می پردازیم؛یعنی حفاظ شاخ گوزنی…

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ است که ساختاری پیچ در پیچ و هلال مانند دارد و همین امر باعث بالا رفتن امنیت این نوع حفاظ می شود که موجب شده حفاظ شاخ گوزنی به یکی از محبوب ترین انواع حفاظ های روی دیوار تبدیل شود.

کاربرد های حفاظ شاخ گوزنی در مشهد :

کسی که قصد ورود و تجاوز به خانه ای را دارد ، سعی می کند راهی صاف و بدون دردسر پیدا کند . پس حفاظ  روی دیوار یک خانه باید استحکام لازم را دارا باشند تا مانع ورود افراد به محل شوند. در کارخانه ی جوشکاران حفاظ ، حفاظ های شاخ گوزنی از میلگرد ۱۰ ساخته می شوند و همین باعث بالاتر رفتن استحکام و همچنین امنیت آن می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی در مشهد

مردم استان خراسان رضوی به امنیت خانه های خود اهمیت بسیاری می دهند ؛ پس سعی می کنند از حفاظ هایی مطمئن و دارای امنیت بالا استفاده کنند ؛ بنابراین حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی بین مردم خراسان رضوی بسیار محبوب است.

دو نوع نما برای هر خانه وجود دارد :

  • نمای خارجی
  • نمای داخلی

نمای خارجی هر ساختمان دارای اهمیت بیشتری نسبت به نمای داخلی آن است. زیرا در معرض دید بیشتر افراد قرار دارد . جوشکاران حفاظ ، حفاظ  روی دیوار شاخ گوزنی را به شما پیشنهاد می کند . زیرا علاوه بر امنیت بالا زیبایی نمای خلرجی منزلتان را دو چندان می کند .

امنیت حفاظ شاخ گوزنی در مشهد :

یکی از روش های متداول دزدی این است که فرد سارق ، یک برگه کاغذ بین درب های ورودی قرار می‌ دهد و بعد از چند روز به محل سر می زند و اگر آن برگه هنوز همان جا بود ، مطمئن می شود که شخصی در این خانه رفت و آمد ندارد و برای دزدی اقدام می کند ؛ ممکن است زمانی که فرد صاحب خانه آن برگه را می بیند تعجب کند. هدف از گفتن این مطالب این است که شما را با این روش آشنا کنیم . ولی اگر شما در خانه نباشید و فرد سارق بخواهد به خانه یا محل کار شما دستبرد بزند ، یک حفاظ روی دیوار مناسب با امنیت بالا می تواند مانع محکمی‌ برای فرد تجاوزگر باشد.

یکی از مزایای این نوع حفاظ این است که در همه ی مکان ها قابل نصب است و چون امنیت بالایی دارد مورد اطمینان است . همچنین به خاطر زیبایی نما ، چشم نواز است.

جوشکاری co2 :

حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی در کارخانه ی جوشکاران حفاظ به وسیله دستگاه جوش co2جوشکاری می شوند در ادامه ی مطلب می خواهیم شما را با روش جوشکاری co2 اشنا کنیم پس با ما همراه باشید .

جوشکاری co2 یکی از رایج ترین روش های جوشکاری می باشد که با گاز کربن دی اکسید صورت می پذیرد  .

مزایای این نوع جوشکاری عبارتند از :

  1. عدم نیاز به تعویض الکترود 
  2. جوشکاری در تمام حالت ها 
  3. امکان جوشکاری به صورت مکانیزه 
  4. عدم وجود محدودیت در ضخامت قطعات 
  5. عدم وجود گل جوش و ایجاد جوش های سالم 

مزایای حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی در مشهد 

  1. امنیت بسیار بالا 
  2. زیبایی منحصر به فرد 
  3. قابلیت نصب سریع 
  4. قابلیت نصب در تمام مکان هایی که نیازمند به امنیت می باشند 
  5. وجود شاخک ها ی بازدارنده ،تیز و برنده در ساخت حفاظ 

و…

نکات مهم در هنگام نصب حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

نصب حفاظ های روی دیوار شاخ‌گوزنی در خراسان رضوی را می توان به دو مرحله تقسیم بندی کرد:

  • اندازه گیری و کارشناسی اولیه(قبل از نصب)
  • نصب حفاظ توسط متخصصین و نصابان دارای بیمه مسئولیت

اندازه گیری و کارشناسی اولیه

اولین مرحله از قبل از تولید هر پروژه ای در ساخت حفاظ روی دیوار ، کارشناسان برای اندازه گیری دقیق طول کار به محل مورد نظر اعزام می شوند . بعد از اندازه گیری دقیق و محاسبه تمام فراز و فرودهای روی دیوار شما کارشناس باید جنس دیوار و سایر موارد خاص مثل محاسبه قسمت های قوس دار روی دیوار یا سر درب  و همچنین وجود موانعی مانند لوله گاز و… را با دقت کامل انجام دهد.

در ضمن در مواردی که متراژ سفارشی حفاظ روی دیوار کم باشد و دیوار قوص دار نباشد کارفرما خود می‌تواند خوداندازه گیری را انجام داده و با ارسال عکس برای کارشناسان فنی جوشکاران حفاظ سفارش خود را نهایی کند.

نصب حفاظ شاخ گوزنی در مشهد :

نصب حفاظ روی دیوار بسیار حائز اهمیت می باشد . نصابی که شما کار خود را به او می سپارید نیز باید بسیار در کار خود متخصص و متبحر باشد زیرا ممکن است خدایی نکرده سالی یکبار سارقی که قصد سرقت از منزل شما را بکند، ولی خود شما و خانواده تان هر روز چندبار از زیر این حفاظ های روی دیوار عبور و مرور انجام میدهید . پس از اینکه حفاظ های روی دیوار به درستی  روی دیوار نصب شده باشند بسیار مهم و حائز اهمیت می‌ باشد.

حتماً بیمه‌ حوادث نصاب حفاظ شاخ گوزنی را بررسی کنید

یکی از مهمترین مسائل در نصب حفاظ روی دیوار که متاسفانه تقریباً هیچ کدام از کارفرماها به این مورد توجهی ندارند داشتن بیمه حوادث نصاب می‌باشد.

اگر نصاب از این بیمه برخوردار باشد و حادثه ای خدای نکرده در محل نصب دامن گیر نصاب یا هر فرد دیگری شود کارفرما هیچ مسئولیتی در قبال این حادثه نخواهد داشت و شرکت بیمه گذار تمام مسئولیت این حادثه را به عهده خواهد گرفت . ولی اگر نصاب دارای بیمه حوادث نباشد هر اتفاقی را که هنگام نصب پیش آمد کنند ، مسئول و پاسخگویی آن حادثه کارفرما می باشد.

پس حتما قبل از نصب حفاظ روی دیوار به بیمه حوادث نصاب توجه ویژه ای شود.

جوشکاران حفاظ

جوشکاران حفاظ تولیدی انواع حفاظ روی دیوار نسل جدید، درب آکاردئون، حفاظ پنجره و …با به کار گیری افراد متخصص در این حو ضه اقدام به تولید و ساخت محصولات انیتی ساختمان با  ،کیفیت  بسیار عالی و قیمت بسیار بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان گرامی در شهر زیباو مقدس مشهد و استان خراسان رضوی  می باشد برای استعلام قیمت و مشاوره بیشتر با مشاورین و کارشناسان فروش کارخانه ی جوشکاران حفاظ تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش:  ۰۹۱۳۷۹۵۵۲۳۴
مشاورین: ۰۹۱۳۹۵۱۵۷۶۴
کارخانه: ۰۳۱۴۵۸۱۰۲۰۳

جوشکاران حفاظ با لبخند پاسخگوی شماست 🙂