حفاظ شاخ گوزنی در تهران

حفاظ شاخ گوزنی در تهران :

شهر تهران یکی از پرفروش ترین شهرهای حفاظ شاخ گوزنی مجموعه جوشکاران حفاظ می باشد. افتخار میکنیم که نام ساختمان شما نیز در کارنامه ما بدرخشد . گروه تولیدی جوشکاران حفاظ با هدف افزایش اطلاعات مشتریان که کمک به انتخاب درست آن ها خواهد کرد ، تصمیم به انتشار مطالبی در رابطه با حفاظ های شاخ گوزنی در تهران ، گرفته است.

امیدواریم که بتوانیم اطلاعات کاربردی ومفیدی را به شما عزیزان ارائه دهیم.

 

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی دیگر از طراحی ها توسط انسان میباشد که با الهام از طبیعت وحشی ، ساخته شده که در واقع شبیه سازی شاخ گوزن های وحشی میباشد که برای دفاع از خود و همچنین در نبرد هایشان از آن ها استفاده می نمایند . با نصب این حفاظ ها که در واقع میله هایی در هم تنیده و متراکم هستند و همچنین دارای نوک بسیار تیز و برنده می باشند، از هرگونه عبور افراد از روی دیوار شما جلوگیری خواهد شد .

در کارخانه جوشکاران حفاظ انواع مختلفی از حفاظ های شاخ گوزنی ، برای نیازهای مختلف بازار و همینطور اقشار مختلف ، با توان های مالی متفاوت طراحی و ساخته میشود. در زمان های قدیم رایج ترین نوع حفاظ در پایگاه های نظامی و ساختمان هایی که در خارج از ظهر قرار داشتند ، استفاده از سیم های خاردار بود. امروزه استفاده از نرده ها و حفاظ های امنیتی متفاوت مثل حفاظ شاخ گوزنی، حتی در شهر ها نیز رایج شده است ؛ زیرا با گذشت زمان شهرهای بزرگ و بزرگتر شده و تامین امنیت ساختمان ها برای صاحبان آن ها بسیار سخت تر می باشد.

در این مسیر طراحان می بایست حفاظ هایی را طراحی می نمودند ، که علاوه بر ظاهر زیبا و شکیل ؛ از نظر تامین امنیت نیز کاربردی و قابل قبول باشند. در نتیجه این چالش به طراحی نسل جدید حفاظ های یعنی حفاظ های شاخ گوزنی انجامید ، که نه تنها زیبایی ساختمان را از بین نخواهند بر بلکه به عنوان بخشی از دکور بیرونی نیز قابل استفاده هستند.

کاربرد های حفاظ شاخ گوزنی :

  • قابلیت استفاده در پنجره ها
  • قابلیت نصب بر روی بالکن ها و نرده ها
  • قابلیت نصب بر روی انواع دیوار با طول و عرض های متفاوت

روش تولید حفاظ شاخ گوزنی :

معمولا حفاظ شاخ گوزنی با 2 روش تولید می شود:

روش اول

  • استفاده از جوش الکترود و رنگ مخزنی

روش دوم

  • استفاده از جوش co2 

شایان ذکر است در دو متر 300 نقطه جوش یا بیشتر وجود دارد . فرق استفاده از جوش و رنگ توصیه شده برای تولید حفاظ شاخ گوزنی به جز کلیه محاسن و مشکلات آن تقریبا 200 هزار ریال در هر متر مربع میباشد .

در ادامه ما به بررسی برخی از کلمات و اصطلاحات در این حرفه خواهیم پرداخت، تا مشتریان ما در مورد این اصطلاحات که کمک به انتخاب بهتر خواهد کرد، اطلاعات کافی داشته باشند.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی در تهران :

به تعداد میلگرد های بازدارنده ای که در یک متر طول حفاظ روی دیوار به کار رفته است تراکم می گویند هرچه تراکم حفاظ بیشتر باشد حفاظ روی دیوار شما را در برابر برقراری امنیت بیشتر یاری می کند .

حفاظ بوته ای :

یکی از انواع حفاظ شاخ گوزنی می باشد که ظاهری نامنظم و در هم پیچیده دارد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار است . حفاظ بوته خاری در تهران به عنوان ایمن ترین و زیباترین حفاظ روی دیوار داخل بازار حرف اول را می زند .

جوش co2 :

با استفاده از گاز co2 و میله هایی مخصوص دوشی فلزی به یکدیگر متصل خواهند شد . در این نوع جوشکاری گاز co2 ، اکسیژن موجود را از بین می برد و باعث هم جنس شدن دو میله خواهد شد. از ویژگی های جوش co2 می توان: مقاومت بسیار بالا، نداشتن گل جوش و رنگ پذیر بودن نام برد.

رنگ مخزنی :

جوشکاران حفاظ ، حفاظ های تولیدی خود را با روش مخزنی و دو دست رنگ ؛ رنگ آمیزی می کنند . یک دست استر ضد زنگ و یک دست رنگ اصلی .

حفاظ شاخ گوزنی در شهریار :

حفاظ شاخ گوزنی تولیدی در مجموعه جوشکاران حفاظ، با قیمتی بسیار منصفانه و بر اساس اصول خاصی تعیین می شود . در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار، تراکم حفاظ نقشی بسیار اساسی خواهد داشت . حفاظ شاخ گوزنی در ورامین در انواع مختلف و متفاوتی تولید می شوند و مجموعه جوشکاران حفاظ آماده به همکاری با تمامی عزیزان خواهد بود .

جوشکاران حفاظ تولید کننده انواع حفاظ ها در ایران می باشد، که با تولید حفاظ هایی با بروز ترین مد های موجود و استفاده از مواد باکیفیت توانسته در تمامی شهر های ایرانی اعتماد مصرف کننده را بدست آورد . انبارداری و غیره به فاکتور مشتری اضافه نمی شود .

فاکتور نهایی و قطعی در همان ابتدای کار به مشتری داده خواهد شد ، که این امر باعث آرامش خاطر مشتری در رابطه با هزینه های حفاظ خواهد شد.

حفاظ شاخ گوزنی در ورامین :

ابتدایی ترین اصل در جلوگیری از سرقت ساختمانتان این میباشد که فرصت های موجود را از بین ببرید و از جمله کار هایی که در این رابطه قادر به انجام آن هستید خرید و نصب حفاظ برای منزلتان میباشد . حفاظ ‌هایی همچون حفاظ شاخ گوزنی در ورامین، می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب باشند.

جوشکاران حفاظ :

جوشکاران حفاظ تولید کننده انواع حفاظ های روی دیوار و حفاظ شاخ گوزنی در تهران آماده خدمت رسانی به شما کاربران گرامی می باشد .

چرا جوشکاران حفاظ ؟

  • از سفارش تا نصب فقط و فقط 3 ساعت بارگیری و تخلیه رایگان خرید بدون واسطه از تولیدی جوشکاران به قیمت تولید
  • استفاده از متریال مرغوب به روز ترین روش جوشکاری تحت گاز co2
  • کادری مجرب 
  • رنگ امیزی به صورت مخزنی و دو دست رنگ ( استر و رنگ اصلی ) 
  • و…
  • برای ثبت سفارش ، مشاوره ی رایگان و تخصصی و ارسال کاتالوگ با شماره های زیر تماس حاصل بفرمایید .

کارشناس فروش : 09137955234

کارشناس فروش :09139515768

کارشناس فروش :09139515764

کارشناس فروش :09055100274

کارشناسان جوشکاران حفاظ با لبخند پاسخگوی شما هستن 🙂

دیگر خدمات ما :

  • تولید انواع نرده تراس و نرده پله 
  • طراحی و تولید انواع سایبان و پالت 
  • طراحی و تولید انواع درب و پنجره ی فلزی