حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف مطابق باهر سلیقه ای خمکاری شده است و همچنین توسط دستگاه های تیز و برنده شده که درنتیجه آن سر این حفاظ های شاخ گوزنی بسیار تیز می باشند ، که توسط افرادی کارآزموده در کارخانه جوشکاران حفاظ ، در کنار یکدیگر به صورت زنجیری جوش داده می شوند.

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز، به صورت متراکم، در طول و عرض و همچنین رنگ های گوناگون بنابه درخواست مشتریان محترم کارخانه جوشکاران حفاظ ساخته می شوند . حفاظ های شاخ گوزنی ، با وجود ظاهری زیبا که به سردر ساختمان ها میدهند جنبه ی امنیتی بسیاربالایی دارند و کاملا از محیط مورد نظر شما از جمله :

  • ویلا
  • باغ
  • خانه
  • و …

به خوبی محافظت می کنند . به دلیل تراکم و تیز بودن لبه های حفاظ ؛ این ساختار باعث شده تا عبور از روی این حفاظ غیرممکن باشد.

در مورد حفاظ شاخ گوزنی و قیمت آن بیشتر بخوانید.

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

انواع حفاظ شاخ گوزنی در اهواز :

  • حفاظ بوته ای :

هدف از ساخت و  ارائه این نوع حفاظ فراهم کردن احساس آرامش و امنیت شما عزیزان و شهروندان در سراسر استان خوزستان همچون شهر های : اهواز، شوشتر، دزفول، مسجد سلیمان و غیره می باشد.

در تولید حفاظ های سنتی و قدیمی ، تقریبا هیچ توجهی به زیبایی بصری آن نشده بود و درمکان هایی که ازاین حفاظ ها استفاده کرده اند زیبایی محیط ازبین رفته است . علاوه بر ظاهر زشت آن ها، ضریب امنیتی حفاظ های قدیمی پایین تر بوده و به آسانی قابل نفوذ بودند.

حفاظ های جدید دارای استحکام بالا و رنگ های مخزنی بوده و استفاده از آنها زیبایی محیط را دوچندان می نماید . حفاظ شاخ گوزنی متشکل از نیزه های تیز سازمان یافته ، میلگرد های خم کاری شده و یکدست می باشد که با استفاده از الگوریتم خاصی ، مشابه با شاخ های گوزن به هم متصل شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

  • حفاظ لیلیوم :

را میتوان گفت این حفاظ از زیباترین حفاظ های تولید شده تا به امروز می باشد . ازنظر امنیت حفاظ لیلیوم دارای امنیت بیشتری نسبت به حفاظ بوته ای است . این حفاظ الهام گرفته شده از گل های زیبای لیلیوم می باشد و به شکل دو رنگ ، رنگ آمیزی می شود ، از محاسن فوق العاده این حفاظ، گسترش آن از مرکز می باشد که امکان تولید در ارتفاع های دلخواه را فراهم می کند. 

  • حفاظ نیزار :

حفاظ نیزار نیز همانگونه که از نام آن پیداست شکل یک نیزار زیبا را در ذهن تداعی میکند و در عین زیبایی که دارد ، ولی از نظر زیبایی ؛ قابل مقایسه با دو نوع حفاظ قبلی نیست و از این نظر برتری خاصی نسبت به دو نوع حفاظ قبلی دارد. این حفاظ علاوه بر تامین امنیت ساختمان درواقع یک نوع دکوراسیون نیز محسوب می گردد. طراحی و تولید حفاظ نیزار یا سر نیزه در مجموعه جوشکاران حفاظ فوق العاده زیبا و امن می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

حفاظ شاخ گوزنی در دزفول :

حفاظ شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی که در اشکال مختلف خمکاری شده، در شهر دزفول بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

زیرا با جلوه های زیبایی که این نسل جدید حفاظ به ساختمان می دهد، جایگاه خود را بین مشتریان تثبیت کرده است . اگر شما هم با نگاهی جزئی این موضوع را بررسی کنید، بین این شی زیبا و سیم خاردار ؛ قطعا حفاظ شاخ گوزنی را انتخاب می کنید.

حفاظ شاخ گوزنی در شوشتر :

در بین انواع حفاظ روی دیوار با توجه به قیمت حفاظ شاخ گوزنی  در شوشتر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. حفاظ ‌های شاخ‌گوزنی از فلزات محکم مثل: فولاد و میلگرد های بسیار محکم با قطر مناسب که تولید می ‌شوند که سبب استحکام بالای آن خواهد شد.

از طرفی رنگ و نوع ساختار آن سبب مقاومت بلند مدت، در برابر شرایط محیطی نظیر نور آفتاب و رطوبت که در شهر های جنوبی بسیار زیاد می باشد، شده است.

تراکم و ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و تاثیر آن بر قیمت :

ابتدا باید مشخص کنیم که دقیقا منظور ما از تراکم چیست؟

ما تراکم را بصورت تعداد شاخ های اصلی نه شاخه های فرعی حفاظ شاخ گوزنی، در طول 1 متر در نظر می گیریم . نرده های شاخ گوزنی در تراکم های 15، 12، 10 ،8 تولید می شوند و شما می توانید از میان این تراکم ها ، تراکم مد نظرتان را به مجموعه جوشکاران حفاظ سفارش دهید . هرچه تراکم کارها بیشتر باشند، به دلیل افزایش وزن کلی کار،  بدنبال آن قیمت نیز افزایش می یابد . ارتفاع هایی که ما درمجموعه جوشکاران حفاظ تولید می کنیم در بازه 20 تا 120 سانتی متر قرار دارند،

استفاده از ارتفاع های پایین تر برای حفاظ های روی دیوار چندان پیشنهاد نمی شود و بهتر است ارتفاعی که انتخاب می کنید، کمتر از 90 سانتی متر نباشد .

عرض حفاظ شاخ گوزنی چقدر است؟

حفاظ های شاخ گوزنی در مدل های متفاوت و هر مدل به نسبت کارایی که می تواند داشته باشد، دارای عرض مناسب خود است.

در انتخاب حفاظ باید علاوه بر عرض آن به مدل حفاظی که انتخاب می کنید توجه نموده ؛ تامناسب ترین عرض برای انواع حفاظ که به صورت استاندارد 50 سانت می باشد و لازم به ذکر است که این عرض امکان عبور از حفاظ را به پایین ترین حد ممکن می ‌رساند.

توجه داشته باشید عرض حفاظ دقیقا به ‌اندازه ارتفاع آن اهمیت دارد.

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز

مزایای حفاظ شاخ گوزنی :

  • غیر قابل نفوذ بودن، به دلیل وجود انبوه شاخک با نوک های تیز و در هم پیچیده
  • دارای ارزش دکوراسیونی، برای ایجاد نمای زیبای ساختمان
  • قابلیت نصب روی انواع متریال مثل: فلز، بتن و سنگ و غیره
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر هر نوع شرایط آب و هوایی
  • هزینه تعمیر و نگهداری بسیار پایین
  • قابلیت تغییر اندازه و تعداد شاخک ها
  • نصب خیلی سریع و آسان

جوشکاران حفاظ تولید کننده انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید در سراسر کشور ایران اماده خدمت رسانی به شما کار بران گرامی .

  • 09137955234

برای استعلام قیمت و ارسال کاتالوگ به شماره بالا در واتساپ پیام دهید

کارشناسان فروش :

 09137955234

09139515768

09139515764

کارشناسان جوشکاران حفاظ با لبخند پاسخگوی شما هستن 🙂