حفاظ شاخ گوزنی در بندرعباس

حفاظ شاخ گوزنی در بندرعباس

بندرعباس مرکز استان هرمزگان و یکی از کلانشهرهای کشور ایران می باشد. در جنوب کشور زیبای ایران قرار گرفته است .میخواهیم  شما را با انواع حفاظ های روی دیوار الخصوص حفاظ شاخ گوزنی در شهر زیبای بندرعباس آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

همانطور که می‌دانید و مستحضر هستید امنیت یکی از نیازهای ضروری یک جامعه می باشد و افراد حتی در گذشته به این امر بسیار مهم توجه می‌کردند. اگر امنیت برقرار نباشد آسایش و آرامش هم نیز برقرار نیست پس ما باید همه سعی و تلاش خود را برای برقراری کامل امنیت برای جان مال و خانواده خود بکنیم.

روش های ایجاد امنیت ساختمان به شرح ذیل است :

  • حفاظ روی دیوار
  • دوربین های مداربسته
  • نصب درب ضد سرقت
  • نصب حفاظ پنجره
  • آجیر خطر
  • سگ نگهبان

حفاظ روی دیوار در بندرعباس :

یکی از موثرترین روش های برقراری امنیت چه در گذشته و چه در زمان حال نصب حفاظ های روی دیوار می باشد. در گذشته از سیم های خاردار برای جلوگیری از ورود سارق از روی دیوار استفاده می‌ کردند که بسیار کارآمد بود فقط یک عیب بزرگ داشت که آن هم عدم زیبایی آنها بود. به تدریج نرده های سر نیزه ای به روی کارآمد نرده های روی دیوار علاوه بر عدم زیبایی که داشتند همان امنیتی را که هم که سیم های خاردار برقرار میکردند به وجود نمی آوردند. 

نرده به علت عرض کم و نحوه طراحی نمیتواند مانع خوبی برای ورود سارق و در کل کاربرد امنیت حفاظتی به معنای جلوگیری از تردد را بخوبی ایفا کند.افرادی که به علت عدم آگاهی کامل از کاربرد سازه ها برای ایجاد امنیت نرده های روی دیوار سرنیزه ای را خریداری و به روی دیوار خود نصب میکنند نه تنها به این مهم دست نمیابند بلکه در بعضی از منازل از جمله آپارتمانها با نصب نرده به سارق کمک میکنند تا با استفاده از همان نرده خیلی راهتر به طبقات و تراس های بالاتر دسترسی داشته باشد.

حفاظ بوته ای بندرعباس

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا ؟ در پاسخ باید بگویم که نرده روی دیوار چیست ؟

نرده وسیله‌ ای است که از افتادن افراد و اشیا در ارتفاع جلوگیری می کند. خوب پس افرادی که به جای حفاظ روی دیوار از نرده روی دیوار استفاده میکردند بیشتر از اینکه نگران امنیت منزل ، ملک ، خانواده ، جان و مال خود باشند ناخواسته از سازه ای استفاده کردند که زمینه تردد هرچه راحت تر را برای سارق فراهم میسازد. قطعا یکی از دلایل آمار بالای سرقت نیز استفاده از نرده های دیواری بجای حفاظ روی دیوار میباشد.

جوشکاران حفاظ با برطرف کردن معایب نردهای دیوار و تولید حفاظ های روی دیوار نسل جدیدکه تمام مزاییای بازدارندگی و زیبایی سازه و همچنین رنگ آمیزی مطابق با سلیقه مشتری را دارا میباشد توانسته به مطرح ترین و توامند ترین مجموعه تولیدی در این عرصه تبدیل شود.

انواع حفاظ روی دیوار نسل جدید تولید جوشکاران حفاظ :

  • حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی
  •  بوته خاری
  • نرده مدل افعی
  • حفاظ روی دیواره نیزار
  •  آبشاری
  • نرده روی دیوار لیلیوم
  • حفاظ روی دیواره نخل مرداب
  • نرده لاله ای
  • حفاظ روی دیوار مدل S

در ادامه می خواهیم شما را با ویژگی‌ های حفاظ های روی دیوار نسل جدید آشنا کنیم پس با جوشکاران حفاظ همراه باشید.

حفاظ شاخ گوزنی هرمزگان

 

حفاظ  شاخ گوزنی در بندرعباس :

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از ایمن ترین و زیباترین حفاظ های روی دیوار نسل جدید می باشد که همان طور که از نامش پیداست ساخت این حفاظ الگو گرفته از شاخ های گوزن است. حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی به علت امنیت بسیار بالا و زیبایی غیر قابل توصیف ان و از همه مهمتر قیمت به صرفه و مناسب آن در بین مردم شهر زیبای بندرعباس بسیار محبوب می باشد.

امنیت حفاظ شاخ گوزنی در بندرعباس :

حفاظ های شاخ گوزنی به علت تعداد زیاد میلگرد های نوک تیز و بازدارنده ای که در ساخت آن به کار رفته است بسیار ایمن می باشد و عبور از روی حفاظ شاخ گوزنی کاملاً غیر ممکن می باشد. مهمترین خصوصیات و شاخصه حفاظ های شاخ گوزنی عرض آنهاست. هرچه عرض سازه بیشتر باشد سطح بیشتری از دیوار را پوشش مدهد بنا براین تعردد را نیز سخت ترخواهد کرد.

اکنون می خواهیم امنیت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی را با امنیت نرده های روی دیوار سرنیزه ای مقایسه  کنیم:

اگر سارقی قصد سرقت از منزلی را که نرده های روی دیوار سرنیزه ای بر روی دیوار آن نصب شده است را بکند بسیار راحت تصمیم خود را عملی و سعی خود را برای سرقت می کند چون باخبر است که حتی اگر عوامل دیگری مانند دوربین مداربسته آژیر خطر و یا سگ نگهبان مانع سرقت او از منزل یا ملک موردنظر بشود شانس خود را امتحان کرده و هیچ چیزی را از دست نمی‌دهد. یا به راحتی کنار نرده های روی دیوار سرنیزه‌ای نیست و با خم کردن یکی از میلگردها به راحتی و مثل آب خوردن  از دیوار عبور و به سرقت خود می‌پردازد ولی در حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی این امر بر عکس می باشد زیرا اگر سارق حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی را بر روی دیوار منزل یا ملک شما ببیند عملاً از تصمیم خود صرف نظر میکند زیرا حتی اگر بخواهد شانس خود را امتحان کند باعث به وجود آمدن صدمات جانی جبران ناپذیری می شود و سارقان بخوبی از خصوصیات سازه هایی که برای ایجاد امنیت وجود دارند اگاهند.

زیبایی حفاظ حفاظ شاخ گوزنی در بندرعباس :

همانطور که مستحضر هستید امروزه مردم به نمای خارجی منزل و ساختمان خود بسیار اهمیت می دهند زیرا نمای خارجی ساختمان بیشتر از نمای داخلی آن در معرض دید قرار دارد. بسیاری از افراد که قصد خرید حفاظ روی دیوار دارند مهمترین ملاک هایی که بعد از امنیت برای خرید خود در نظر گرفته‌اند زیبایی منحصر به فرد و چشم‌نواز حفاظ روی دیوار می باشد. حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یک حفاظ ایمن مدرن و زیبا با قیمتی مناسب می باشد.

حفاظ  شاخ گوزنی بندرعباس برای چه مکان هایی مناسب و قابل استفاده می باشد ؟؟

  • کلیه مکان های مسکونی
  • اداری
  • تفریحی
  • مکان هایی که به امنیت بالا نیازمند می باشند.

این نوع حفاظ را میتوان در سریع ترین زمان ممکن بر روی انواع دیوارها نصب کرد.

حفاظ خاری در بندرعباس :

حفاظ های روی دیوار بوته خاری ویژگی هایی همانند حفاظ شاخ گوزنی را دارا می باشد ولی امنیت این حفاظ روی دیوار بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی می‌باشد زیرا تمام جاهایی که احتمال استفاده سارق به عنوان جای پا یا جای دست می باشد را با شاخه های برنده و تیز پوشانده است .

و در حال حاضر در بازار چه از نظر زیبایی و چه از نظر امنیت حرف اول را میزند.همانطور که از نام حفاظ های روی دیوار بوته خاری پیداست ساخت حفاظ روی دیوار بوته خاری الگو گرفته از  بوته های خار داخل بیابان می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی در بندر عباس

حفاظ روی دیوار آبشاری :

حفاظ روی دیوار آبشاری از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و امنیتی خوب دارد.

حفاظ روی دیوار نیزار در بندرعباس :

حفاظ روی دیوار نیزار زیبا و مدرن می باشد ولی درصد امنیت متوسطی دارد . همانطور که از نامش پیداست الهام گرفته از نیزار ها می باشد.

حفاظ روی دیوار لیلیوم :

حفاظ روی دیوار بسیار بسیار زیبا و چشم نواز می باشد و می توان گفت یکی از زیباترین حفاظ های روی دیواراست ولی نسبت به زیبایی اش امنیت بسیار پایینی دارد و این نوع حفاظ بیشتر مناسب افرادی می باشد که زیبایی اولین ملاک خرید حفاظ های روی دیوار شان می باشد و امنیت اهمیتی برایشان ندارد.

لازم به ذکر است که  هر دو سال یکبار باید حفاظ های روی دیوار لیلیوم خود را رنگ آمیزی کنید زیرارنگ گل های این حفاظ روی دیوار به تدریج می رود.

حفاظ روی دیوار لاله ای در بندرعباس :

این نوع حفاظ روی دیوار چشم نواز و زیبا می باشد و امنیت متوسطی نیز دارد.

حفاظ روی دیوار نخل مرداب در بندرعباس :

حفاظ روی دیوار نخل مرداب زیبایی منحصر به فردی دارد و از امنیت خوبی برخوردار است.

نرده روی دیوار مدل اس

این حفاظ روی دیوار یکی از قدیمی‌ترین حفاظ روی دیوار می باشد و چه از نظر امنیت و چند نظر زیبایی سطح پایینی دارد.

جوشکاران حفاظ

جوشکاران حفاظ تولیدی انواع حفاظ روی دیوار نسل جدید، درب آکاردئون، حفاظ پنجره و …با به کار گیری افراد متخصص در این حو ضه اقدام به تولید و

ساخت محصولات انیتی ساختمان با  ،کیفیت  بسیار عالی و قیمت بسیار بسیار مناسب آماده خدمت رسانی به شما کارفرمایان گرامی در شهر زیبای

بندرعباس می باشد برای استعلام قیمت و مشاوره بیشتر با مشاورین و کارشناسان فروش کارخانه ی جوشکاران حفاظ تماس حاصل فرمایید.

کارشناس فروش:  ۰۹۱۳۷۹۵۵۲۳۴
مشاورین: ۰۹۱۳۹۵۱۵۷۶۴
کارخانه: ۰۳۱۴۵۸۱۰۲۰۳