حفاظ شاخ گوزنی در یزد

حفاظ شاخ گوزنی در یزد

جوشکاران حفاظ تولید کننده انواع حفاظ های روی دیوار نسل جدید افتخار دارد تا با استخدام افرادی متخصص و متبحر  در امر طراحی نمای خارجی ساختمان و آشنا با مسائل به روز متالوژی و متخصصین امر ایجاد امنیت برای ساختمان اقدام به تولید انواع حفاظ روی دیوار نماید. خرسند هستیم که در استان یزد نیز مانند سایر استان های کشور عزیزمان ایران محصولاتمان را به صورت کاملاً حرفه ای در خدمت همه عزیزان قرار دهیم.

اگر برای ایجاد امنیت ساختمان خود به دنبال حفاظ روی دیوار  هستید پیشنهاد می‌ کنیم تا در ادامه مطلب با ما همراه باشید .

حفاظ شاخ گوزنی در یزد

امنیت یکی از نیازهای بشری می باشد که افراد برای برقراری امنیت کامل خانه و خانواده خود در تلاش هستند . نصب حفاظ های روی دیوار نسل جدید یکی از رایج‌ ترین روش‌ های برقراری امنیت میباشد . با نصب حفاظ های نسل جدید به روی دیوار خود عبور و مرور کاملاً غیرممکن می شود . حفاظ های روی دیوار انواع مختلفی دارد که در ادامه شما را با نام این حفاظ ها در بازار آشنا می کنیم .

  • حفاظ روی دیواره بوته خاری
  • حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی
  • حفاظ روی دیوار نیزار
  • حفاظ روی دیوار نخل مرداب
  • حفاظ روی دیوار آبشاری
  • حفاظ روی دیوار لیلیوم
  • حفاظ روی دیوار لاله ای

در ادامه می خواهیم شما را با معروف ترین و ایمن ترین حفاظ روی دیوار در یزد آشنا کنیم . ( حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی )

حفاظ شاخ گوزنی در یزد

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی الهام گرفته شده از شاخه های زیبا قوی و درهم پیچیده گوزن است . این حفاظ روی دیوار نه تنها به لحاظ ظاهری بلکه از نظر استحکام نیز دست کمی از شاخه های زیبا و قوی گوزن ندارد . حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی یکی از نمونه های برتر حفاظ روی دیوار نسل جدید می باشد که طرفداران زیادی نیز دارد افراد این حفاظ روی دیوار را برای جلوگیری از ورود سارقین و حیوانات وحشی به منازل و املاک خود به روی دیوار های خود نصب می کنند.

این حفاظ روی دیوار از لحاظ ظاهری یکی از زیباترین حفاظ های نسل جدید می باشد و علاوه بر کاهش ضریب نفوذ به فضای داخل به نمای شهری نیز آسیب نمی رساند.

حفاظ شاخ گوزنی در یزد

 

امنیت حفاظ شاخ گوزنی در یزد :

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی به دلیل شاخه های بازدارنده و سرتیزی که در ساخت آن به کار رفته است از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . حتی اگر این حفاظ روی دیوار را بر روی زمین بگذاریم نمیتوانیم از روی اون عبور کنیم و امتحان کردن شانس خود نیز باعث به وجود آمدن صدمات جانی جبران ناپذیری خواهد شد.

زیبایی حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی :

نمای خارجی ساختمان اولین بخش از ملک محسوب می‌ شود که درباره سبک معماری ساختار و متریال های به کار رفته در طراحی ساختمان اطلاعاتی را به بیننده می دهد . در هنگام انتخاب نما برای ساختمان های خود باید به این نکته توجه داشته باشید که نماینده انتخابی شما باعث ایجاد ناهمگونی در سطح شهر نشود . همچنین بهتر است در هنگام طراحی نما برای ساختمان به نمای ساختمانهای مجاور و شرایط آب و هوایی و سبک طراحی داخلی منزل خود توجه داشته باشید. حفاظ روی دیوار نیز جزئی مهم از نمای خارجی ساختمان می باشد و زیبایی نمای بیرونی شما را دوچندان می کند .

رنگ حفاظ و نمای خارجی :

جوشکاران حفاظ برای نما ها با رنگ های تیره حفاظ های شاخ گوزنی به رنگ سفید کرم و روشن به شما پیشنهاد می کند و برای نماهایی با رنگ روشن حفاظ های روی دیوار به رنگ های تیره توصیه می کنند.گذشته از اینکه  رنگ بنا به سلیقه و  علاقه افراد انتخاب می شود . ولی همخوانی و تناسب بین رنگها در ایجاد یک نمای زیبا حائز اهمیت است.

حفاظ شاخ گوزنی در یزد

مثلا در نماهای کلاسیک برای حفاظ های دیوار بیشتر از رنگ های روشن استفاده میشود که بسیار زیبا و چشم نواز است . البته در نماهای رومی از رنگهای تیره استفاده میکنند که آن هم زیبایی خاص خود را دارد. قیمت حفاظ شاخ گوزنی به تراکم ، ارتفاع ، نوع جوشکاری حفاظ و نوع رنگ کاری حفاظ بستگی دارد . حفاظ شاخ گوزنی در سه تراکم ساخته می شود .

حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم :

عرض این حفاظ بیشتر از سایر حفاظ ها است و تقریبا عرض ان به ۶۵ سانتی متر و بیشتر می رسد . دارای امنیت فوق‌ العاده بالایی است و نفوذ ناپذیر است . حداقل دارای پنج ردیف در عرض است . جوشکاران حفاظ این حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم در یزد را در ارتفاع های50 تا 120 سانتی متر تولید و به فروش می رسانند .

حفاظ شاخ گوزنی متوسط :

این حفاظ روی دیوار نسبت به حفاظ شاخ گوزنی پر تراکم امنیت متوسطی دارد و و در ارتفاعات 50تا 120 سانتی متر تولید می شود .

3. حفاظ شاخ گوزنی کم تراکم یا باغی

این حفاظ روی دیوار امنیت مناسب برای منزل و ملک های مسکونی ندارد و بیشتر مناسب باغ ها می باشد .عرض این نوع سازه 40 سانتی متر است که برای دیوار هایی با ارتفاع بیش از 3 متر توصیه میشود.

جوشکاران حفاظ :

برای مشاوره تخصصی و رایگان ، ثبت سفارش ، استعلام قیمت و ارسال کاتالوگ با شماره های زیر در ارتباط باشید 

09137955234

09139515764

09139515768

کارشناسان ما با لبخند پاسخگوی شما هستند 🙂

حفاظ شاخ گوزنی در یزد