حفاظ شاخ گوزنی شاهین شهر

حفاظ شاخ گوزنی شاهین شهر

از سفارش تانصب فقط و فقط 3 ساعت

حفاظ شاخ گوزنی یکی از چندین نمونه از حفاظ های روی دیوار است که امروزه توانسته نسبت به کار آیی و بازدارندگی به خوبی جایگزین نرده های روی دیوار در شاهین شهر و سایر شهر ها ایران گردد. تعداد زیادی ازهم میهنان عزیز زمان تماس با مشاوران مجموعه جوشکاران حفاظ این سئوال را مطرح میکنند که حفاظ شاخ گوزنی بهتر است یا نرده های پروفیلی دوست دارم که در این مطلب و در این نوشته که به عنوان حفاظ شاخ گوزنی شاهین شهر ایجاد کرده ایم به صورت مختصر به این سوال و چند سوال رایج دیگر پاسخ دهیم به امید اینکه بتوانیم در ایجاد هر چه بهتر امنیت برای منزل شما را یاری و همگام با شعار مجموعه

جوشکاران حفاظ ((جوشکاران حفاظ ارمغان آور امنیت و آرامش)) گام برداریم.

حفاظ بوته ای شاهین شهر

حفاظ شاخ گوزنی به دلیل عرض زیاد و همچنین لایه لایه بودن میتواند خود را نصبت به نرده های قدیمی متمایز سازد. البته این نکته را نیز باید یادآور شویم که نرده ای پروفیلی نیز در جای خود و بنا به نیاز کاربردی هستند. شاید نیاز باشد مقداری ریزتر به این موضوع بپردازیم.

مثلا در شهر زیبای شاهین شهر با توجه به بافت جدیدی که در این شهر حاکم می باشد و  تقریبا تمامی ساختمان ها به صورت آپارتمانی ساخته میشود  اگر کسی بخواهد دید داخل حیاط خود را محwور نماید بهترین سازه برای این کار استفاده از نرده های پروفیلی می باشد چرا که نصب انواع پوشش بر روی این نوع نرده ها امکان پذیر است .

نرده شاخ گوزنی شاهین شهر

پس تا اینجا به این نتجه رسیدیم که تعریف و کار برد حفاظ و نرده متفاوت است پس اگر دنبال ایجاد محدویت تردد بروی دیوار ملک خود هستید پیشنهاد ما به شما خرید و استفاده از حفاظ های شاخ گوزنی مجموعه جوشکاران حفاظ می باشد. و اگر برای محدود کردن دید محل زندگی یا کار خود سازه مناسب را می طلبید میتوانید از نردهای دیواری جوشکاران حفاظ استفاده کنید. جوشکاران حفاظ آماده ارائه خدمات بدون واسطه به شهروندان عزیز در شاهین شهر می باشد. با یاری خدا و همچنین اعتماد شما عزیزان تا کنون بیش از صدها نصب موفق حفاظ شاخ گوزنی شاهین شهر را انجام داده ایم. امیدواریم ساختمان شما نیز نگینی بر پروژه های انجام شده در شاهین شهر باشد .

حفاظ در شاهین شهر

حفاظ بوته ای در شاهین شهر

انواع حفاظ روی دیوار شامل

  • حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع های (50سانت 60سانت 80 سانت 90 سانت 100 سانت و 120 سانتی متر)
  • حفاظ بوته ای خاری در ارتفاع های (50 سانت 60 سانت 90 سانت 100 سانت و 120 سانتی متر)
  • حفاظ مدل خارشتر در ارتفاع های(80 سانت و 100 سانتی متر)
  • حفاظ مدل شاخه درختی در ارتفاع های(80سانت و 100 سانتی متر)
  • حفاظ مدل ماری (ارتفاع های (80 سانت و 100 سانتی متر)
  • حفاظ مدل لیلیوم ( 80 سانت و 100 سانتی متر )
  • حفاظ مدل شعله ای  ( 50سانت 70 سانت 80 سانتمتر)

نرده در شاهین شهر

 

جوشکاران حفاظ سعی دارد تا با طراحی و ساخت مدل های گوناگون حفاظ در جلب رضایت مشتریان خود پیشتاز باشد .

همانگونه که خدمتتان اعلام شد مدل های گوناگونی از حفاظ در این مجموعه تولید میشود که طبیعتا درای مشخصات فنی مختلفی نیز می باشند ؛ شاید این سئوال برای شما عزیزان به وجود بیاید که کدام یک از حفاظ های موجود دارای امنیت بیشتری هستند و کدام یک را انتخاب کنید.

در پاسخ به این سئوال متوان گفت  حفاظ بوته ای خاری نصبت به سایر حفاظ ها این توانایی را دارد تا امنیت بیشتری را برای ملک شما ایجاد نماید. اما باید توجه داشته باشید که موارد گوناگونی در انتخاب صحیح یک حفاظ مناسب باید در نظر گرفته شود مثلا ارتفاع دیوار یا وجود و یا عدم وجود تیر چراغ برق در مجاورت دیوار ملک شما و یا وجود باکس هایی که در طراحی نمای خارجی به کار میرود و یا سایر موارد که متواند تردد از روی دیوار را برای سارق راحت تر نماید.

حفاظ شاهین شهر

جوشکاران حفاظ 
  • از سفارش تا نصب فقط و فقط 3 ساعت 
  • بارگیری و تخلیه رایگان 
  • لکه گیری پس از نصب رایگان 
  • تنوع محصول ( بیش از 50 مدل حفاظ روی دیوار )
  • مشاوره تخصصی و فنی از ابتدا تا انتهای پروژه 
  • تیم نصب کاربلد ، متخصص و مجرب 
  • خرید بدون واسطه و به قیمت تولیدی 
  • تنوع رنگ حفاظ
  • تنوع ارتفاع حفاظ 
  • تنوع تراکم حفاظ 
  • به صرفه ترین قیمت باربری 
  • رنگ امیزی به روش مخزنی و به صورت دو دست رنگ ( استر ضد زنگ ، رنگ اصلی )
  • تولید انواع درب اکاردئون 
  • تولید انواع نرده پله و نرده تراس و جان پناه 
  • تولید با کیفیت ترین محصول با به روز ترین روش جوشکاری تحت گاز co2 
  • جوشکاری سیار 

نرده شاهین شهر

یکی از مواردی که در فروشگاه های فروش حفاظ زیاد روی آن تاکید میشود تراکم حفاظ است . و بلاشک این موضوع میتواند در ایجاد زیبایی و امنیت دخیل باشد. اما تراکم حفاظ اگر در زمان طراحی بصورت مفید (منظور از مفید این است که پرکنندگی شاخک همراه با بازدارندگی باشد) در نظر گرفته نشود فقط و فقط اعمال هزینه اضافی به خریدار است. اینکه شاخص ترین دلیل امنیت بالای حفاظ شاخ گوزنی تیز بودن سر شاخک ها می باشد بر کسی پوشیده نیست. پس به همین دلیل از بالا بردن وزن بی دلیل سازه که همان وزن مرده سازه می باشد باید خودداری کرد . چرا که حفاظ بر روی ارتفاع نصب میگردد و به صورت معمول افراد ساکن در محل و همچنین افراد عابر مرتب از زیر حفاظ ها در حال حرکت هستند .

بنا بر این هر چه وزن این سازه کمتر باشد مهار و نصب آن در ارتفاع امن تر انجام میشود.

شاخ گوزنی در شاهین شهر

نحوه نصب حفاظ شاخ گوزنی در شاهین شهر :

این نوع حفاظ را به صورت پازلی نصب می کنند یعنی در بالای حفاظ بسته به تراکم تعدادی شاخک انتظار تعبیه می گردد . در زمان نصب جوشکار آنها را به ردیف بعدی جوش می دهد. اگر که زمان دیوار کشی  ساپورتهای روی دیوار باید یک متر به یک متر گذاشته شده باشد که شاسی حفاظ به آنها متصل و جوشکاری می شود . چنانچه این پیش بینی صورت نگرفته باشد بنا به عرض دیوار سوراخ کاری انجام و به فاصله یک متر به یک متر میلگرد گذاری شده و سپس شاسی پایین به دستک ها متصل میگردد.

بعضی از مواقع به علت طراحی نمای خارجی دیوار دارای اختلاف ارتفاع و سطح است که در این موارد باید زیر سازی انجام شودو این امر با استفاده از پروفیل مناسب توسط جوشکار انجام می شود . یکی از شاخصه های حفاظ شاخ گوزنی این است که بعد از نصب حفاظ با اینکه در جای خود بخوبی جوش خوردهاست دارای ارتعاش و لرزش نیز باشد تا سارق نتواند به هیچ عنوان از آن به عنوان جای پا استفاده کند.

حفاظ بوته ایی در شاهین شهر

برای مشاوره رایگان ، ثبت سفارش و ارسال کاتالوگ با کارشناسان جوشکاران حفاظ تماس حاصل بفرمایید .

کارشناس فروش :09137955234

کارشناس فروش: 09139515764

کارشناس فروش: 09139515768

کارشناس فروش :09055100274

حفاظ شاخ گوزنی شاهین شهر

شاخگوزنی شاهین شهر

امنیت منزل در شاهین شهر

حفاظ شاخ گوزنی شاهین شهر

حفاظ شاخ گوزن

نردهشاخ گوزنی

 

حفاظ شاخ گوزنی شاهینشهر