حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ روی دیوار نسل جدید محسوب میشود.این نوع حفاظ به علت مدل و نوع ساختار در بازار خواهان های زیادی دارد طرح و مدل  این نرده با الگو گرفتن از شاخ های گوزن به وجود آمد.

نرده شاخ گوزنی علاوه بر ایجاد امنیت از زیبایی و ظرافت نیز برخوردار است . این نرده جزء اولین مدلهای نرده روی دیوار نسل جدید محسوب می شود . این نوع حفاظ روی دیوار در ابعاد و تراکم های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود . متریال مصرفی برای ساخت نرده شاخ گوزنی میلگرد بدون آج می باشد .

حفاظ شاخ گوزنی

جوشکاران حفاظ با استفاده از میلگرد های بدون آج با کیفیت اقدام به تولید حفاظ شاخ گوزنی در ابعاد و تراکم های مختلف می کند.

ساخت حفاظ شاخ گوزنی :

تاریخچه استفاده از ابزارها و سازه های مختلف در ایجاد امنیت برای محل های مسکونی و همچنین پادگانهای نظامی به زمان پیدایش خانه ها و مراکز نظامی و صنعتی بر میگردد . در زمانهای قدیم برای ایجاد امنیت اقدام به ساختن دیوارها با ارتفاع بلند و استفاده از چوب های سر تیز یا خارهای بیابانی میکردند . ساخت حفاظ شاخ گوزنی نیز الگو گرفته از همان روش ها است . همانطور که در سایر مراحل ساختمان سازی شاهد پشرفت و تغییر در متریال و طراحی بوده ایم این ابزار بازدارنده نیزمتناسب با نیاز روز و همچنین مبتنی با سلیقه مردمان زمانه ما و برای رفع نیاز متقاضیان طراحی و ساخته میشود .

با روی کار آمدن حفاظ های دیواری نسل جدید ملقب به شاخ گوزنی انقلابی عظیم در ایجاد محدویت ورود سارقین از روی دیوار که گزینه اول ورود سارقین به داخل منازل و مکانهای مختلف است بوجود آمد. ما نیز برآنیم تا با ساخت حفاظ شاخ گوزنی گامی بزرگ در خدمت رسانی در ایجاد امنیت ساختمان برداریم و علاوه ایجاد اشتغال و همچنین ساخت بستر تولید داخلی با حمایت هموطنان عزیز خود را در کنار مشتریانمان بصورت قدم به قدم تا مرحله نهایی ببینیم .

ساخت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی متری چند ؟

مصنوعات فلزی موجود در بازار ساختمان دارای تنوع زیادی هستند که مالکان را در زمان ساخت و ساز اقدام به برآورد کیفیت و کمیت و همچنین قیمت این محصولات میکنند . حفاظ های دیواری نیز از این معقوله مستثنی نیستند و این سئوال برای خریداران پیش می آید که حفاظ شاخ گوزنی متری چند؟

در پاسخ به این سوال مهم باید بگوییم که برآورد قیمت به عواملی مانند مواد اولیه مصرفی نحوه و مدل ساخت و همچنین مهارت استادکاران سازنده دارد . همانگونه که در نوشته های قبل به این موضوع اشاره کردیم امکان مقایسه کیفیت و کمیت و همچنین قیمت حفاظ های روی دیوار زمانی قابل انجام است که ما از شرایط یکسان و برابر دو مجموعه تولیدی اطمینان کامل داشته باشیم . به علت نبود استاندادرهای سراسری و همچنین نظارت یکسان بر تولیدکنندگان مصنوعات فلزی افراد از طرح ها و ابعاد و همچنین کیفیت متریال یکسان استفاده نمیکنند و همین موضوع باعث تنوع قیمت و کیفیت در بازار فروش مصنوعات فلزی گردیده است و پاسخ دادن به این سئوال که حفاظ شاخ گوزنی متری چند ؟

شما را با پرسشهای مختلفی از طرف فروشنگان مواجه میکند . مثلا ارتفاع مد نظر شما چقدر است؟ چه مدل حفاظی را انتخاب میکنید ؟ میخواهید عرض حفاظتان چقدر باشد ؟ آیا رنگ با کیفیت میخواهید یا رنگ معمولی یا حتی رنگ ضعیف ؟ روش جوشکاری که برای ساخت حفاظتان استفاده می کنیم چه نوع روشی باشد؟ جوشکاری با الکترود یا همان قلم جوش یا جوشکاری با دستگاه co2؟

بنابراین بهترین محل برای خرید حفاظ شاخ گوزنی باکیفیت و قیمت مناسب تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده فعال در این حوزه هستند که مجموعه جوشکاران حفاظ جزو بهترین و مطرح ترین تولیدکنندگان در ایران است از این که نام پروژه شما نیز مانند نگینی در کارنامه و روزمه کاریمان بدرخشد به خود می بالیم.

حفاظ شاخ گوزنی متری چند؟

نصب حفاظ شاخ گوزنی :

نحوه حمل و نصب حفاظ شاخ گوزنی یکی از سوالات پرتکرار خریداران در زمان استعلام قیمت از مراکز فروش این محصول است . بارگیری و تخلیه و همچنین نصب این محصول نیاز به دقت و مهارت خاصی دارد . اولین و مهمترین دلیل نیاز مهارت عدم آسیب رسیدن به افرادیست که اقدام به حمل و نصب این سازه میکنند . همانطور که در مطالب قبل ذکر کردیم در حفاظ هایی که بصورت اصولی و در کارخانه های معتبر ساخته و تولید می شوند تیزی سر شاخک ها توسط دستگاه گیوتین مخصوص بین 3 الی 5 سانتی متر بصورت فارسی بر کاملا تیز و برنده می شود که همین امر می تواند در زمان جابه جایی و نصب به افراد مرتبط با خدمات پس از فروش آسیب های جبران ناپذیری اعمال کند بنابراین علاوه بر مهارت جوشکاری این افراد نیاز به مهارت در رعایت اصول ایمنی را نیز دارند .

پیشنهاد ما به شما این است که حتما در زمان خرید نصب محصول را نیز ازهمان مرکزی یا مجموعه ای که حفاظ شاخ گوزنی را برایتان تامین میکند بخواهد و از فروشنده درخواست کنید که اجرت نصب را نیز به صورت کتبی در ردیف های فاکتورتان درج کند .

نصب حفاظ شاخ گوزنی بنابه ارتفاع دیوار متراژ سفارش و همچنین محل نصب از چهل هزارتومان تا شصت هزارتومان قیمت گذاری میگردد . اگر می خواهید با روش صحیح نصب این نوع حفاظ بیشتر آشنا شوید لطفا به برگه روش صحیح نصب حفاظ شاخ گوزنی مراجعه کنید و از ویدیویی که در آنجا بار گذاری گردیده دیدن فرمایید و نظرات و تجربیات خود رابرای ما در قسمت یادداشتها به اشتراک بگذارید .

تعبیه ساپورت های کف کوبی بفاصله هر یک متر یک عدد و همچنین جوشکاری تمام شاخک های انتظار یکی از الزمات نصب صحیح و استاندارد است . رنگ آمیزی محل هایی که جوشکاری شده نیز میتواند در دوام و زیبایی کار بسیار مهم و ضروری است . توصیه اکید ما این است که زمان نصب از داشتن بیمه حوادث فرد نصاب و همچنین بستن قرار داد کتبی جهت نصب احتمام ورزیده شود.

فرار از ایمنی شتاب به سوی حادثه

نصب حفاظ شاخ گوزنی

انواع حفاظ شاخ گوزنی :

حفاظ شاخ گوزنی را در طرح ها و مدلهای گوناگون میتوان تولید کرد . اگر بخواهیم این سازه امنیتی را به دسته های مختلف تقسیم و لول بندی کنیم جدول زیر می تواند در این راستا به ما کمک شایانی بکند . تا با انواع حفاظ شاخ گوزنی بیشتر آشنا شوید.

مدل ارتفاع تراکم رنگ مناسب برای ارتفاع
شاخ گوزنی 50 سانتی متر از 12 ردیف تا 32 ردیف سفید و مشکی مناسب برای دیوار با ارتفاع 4 متر
شاخ گوزنی 80 سانتی متر از 12 ردیف تا 32 ردیف سفید و مشکی مناسب برای دیوار با ارتفاع  2.5 متر
شاخ گوزنی 100 سانتی متر از 12 ردیف تا 32 ردیف سفید و مشکی مناسب برای دیوار با ارتفاع 2 متر
بوته خاری 50 سانتی متر از 12 ردیف تا 32 ردیف سفید و مشکی  مناسب برای دیوار با ارتفاع    4 متر
بوته خاری 80 سانتی متر از 12 ردیف تا 32 ردیف سفید و مشکی  مناسب برای  دیوار با ارتفاع 2.50
بوته خاری 100 سانتی متر از 12 ردیف تا 32 ردیف سفید و مشکی مناسب برای دیوار با ارتفاع 2متر
بوته خاری 120 سانتی متر از 12 ردیف تا 56 ردیف سفید و مشکی  مناسب برای دیوار با ارتفاع زیر 2
آبشاری 80 الی 120 سانتی متر —————- سفید و مشکی مناسب برای دیوار با ارتفاع 2 متر
لیلیوم 80 الی 120 سانتی متر —————- سفید و مشکی  مناسب برای دیوار با ارتفاع 2 متر
نخل مرداب 80 الی 120 سانتی متر —————- سفید و مشکی مناسب برای دیوار با ارتفاع 2 متر

در جدول بالا با معروف ترین و پرکاربرد ترین حفاظ های شاخ گوزنی موجود در بازار آشنا شدید . اما این نکته را نیزدر نظر داشته باشید که امنیت همه حفاظ ها با هم یکسان و برابر نیست در بین حفاظ های موجود در بازار حفاظ بوته خود را با اختلاف در صدر جدول حفاظ های دیواری قرار داده و میتوان به جرات این حفاظ را سرآمد سایر حفاظ های موجود در بازار دانست.

اینکه تمامی حفاظ های فوق را در بازار به عنوان شاخ گوزنی میشناسند به این دلیل است که ؛ سایر سازه ها بعد از حفاظ شاخ گوزنی طراحی و ساخته شدند بنابراین این سازه ها را بصورت کلی خحفاظ شاخ گوزنی مینامند . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید .

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

وزن حفاظ شاخ گوزنی :

یکی از فاکتورهایی که در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی تاثیر مستقیم دارد ؛ وزن حفاظ شاخ گوزنی می باشد.

وزن نرده شاخ گوزنی یکی دیگر از گزینه های تعیین قیمت ، حفاظ می باشد. هرچه چقدر که وزن حفاظ و عملیات ساخت حفاظ بیشتر باشد قیمت تمام شده نیز بالاتر میرود . وزن حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع 50 سانتی متر بین 6 الی 10 کیلو گرم در هر متر طول میباشد ؛ البته فراموش نشود که سایز میلگرد مصرفی نیز در وزن سازه بسیار موثر است .

حفاظ با ارتفاع 80 سانتی متر ارتفاع بین 8 الی 12 کیلوگرم برآورد میشود . در ارتفاع یک متر وزن تقریبی حفاظ از 9 کیلو الی 15 کیلوگرم و در حفاظ شاخ گوزنی با ارتفاع 1.20 وزن 11 تا 18 کیلوگرم درنظر گرفته میشود . شاید برایتان این سوال پیش بیاید که این تِلُرانس وزنی برای چیست ؟

در پاسخ به این سوال باید به تراکم یا همان تعداد شاخه هایی که در ساخت یک متر طول حفاظ بکار میرود اشاره کنیم . شاید زمان تحقیق یا خرید حفاظ با کلمه تراکم مواجه شده باشید که فروشندگان در زمان ارائه اطلاعات بارها و بارها به آن اشاره کنند . همین مورد میتواند در وزن تمام شده سازه دخیل و سهیم باشد . وزن حفاظ شاخ گوزنی نمیتواند دلیل اصلی کارآمدی حفاظ باشد یعنی این فرضیه که هرچه وزن حفاظ بالاتر باشد یا تراکم حفاظ بیشتر باشد به همان اندازه امنیت حفاظ نیز بیشتر است . بلکه نحوه قرار گرفتن میلگردها و یا همان طرح و مدل حفاظ است که مقدار امنیت حفاظ را مشخص میکند .

مثلا حفاظ مدل شعله ای از نظر وزنی یکی از سنگین ترین سازهای داخل بازار است که از تراکم بالایی نیز برخوردار است اما به دلیل عدم درهم تنیدگی شاخک ها و همچنین طرح خم میلگرد سارق به راحتی میتواند با کمترین فشار و بدون نیاز به هیچ ابزار شاخک ها را حذف و خم کرده و از روی آن عبور کند . بهتر است زمان خرید علاوه بر وزن سازه از طرح سازه نیز اطلاعات دریافت کنید تا بعد از سفارش محصول به مقصد و هدف خود که خرید یک حفاظ دیواری با امنیت بالا هست ، دست پیدا کنید .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران متخصص مستقر در مجموعه جوشکاران حفاظ تماس بگیرید و از مشاوره رایگان این بهره مند گردید . با لبخند پاسخگوی شما هستیم.

وزن حفاظ شاخ گوزنی

طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی :

نصب حفاظ شاخ گوزنی از چند جهت حائز اهمیت است. اگر شما بهترین حفاظ دیواری را خریداری کنید اما نصب آن بصورت اصولی صورت نپذیرد عملا به مقصود خود که ایجاد امنیت ساختمانتان است نخواهید رسید.

مطلب دوم احتمال ورود سارق به ملک شما در سال شاید یکبار باشد ؛ ولی تردد شما و سایر افراد ساکن یا شاغل در منزل یا محل کارتان به دفعات است و اگر که طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی را ندانید حفاظ خریداری شده می تواند برای شما ایجاد آسیب و خطرات جبران ناپذیر باشد.

بهتر است در زمان خرید مسئولیت نصب حفاظ را به عهده فروشنده بگذارید و حفاظ را ، همراه با نصب خریداری کنید.

حال اگر شما به حرفه جوشکاری مشغول هستید و می خواهید طریقه نصب حفاظ شاخ گوزنی را بدانید در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

اگر روی دیوار از قبل ساپورت های مهار کننده به فاصله هر یک متر یک عدد تعبیه گردیده که کافیست ؛ با در نظر گرفتن مدل حفاظ قسمت پا مرغی ها را که با نام سینه گیر نیز شناخته می شوند را به سمت کوچه یا معبر قرار دهید . سپس پنل بعدی رادر کنار آن بگذارید ؛ شاخک های انتظار را در محل جایگیری خود با جوش محکم کنید . این عمل را تا پایان در طول دیوار تکرار کنید در گوشه های دیوار نیاز است که شاخک هایی اضافه گردد تا عمل تردد در زاویه های دیوار را دشوار و سخت نماید.

جوشکاری تمام شاخک های انتظار الزامی و مهم است . بعد از پایان نصب جاهایی که جوشکاری شده را با یک پارچه تمیز کنید و با رنگ همرنگ حفاظ لکه گیری کنید تا در صورت بارندگی  و تماس حفاظ با آب و رطوبت زنگ زدگی ایجاد نشود.

در زمان واگذاری نصب به نصاب حفاظ شاخ گوزنی از داشتن بیمه مسئولیت آن اطمینان حاصل فرمایید.

امنیت حفاظ گوزنی

تراکم حفاظ شاخ گوزنی :

یکی از کلمات پرکاربرد در زمان خرید حفاظ های دیواری که هم خریداران و هم فروشندگان حفاظ شاخ گوزنی از آن استفاده می کنند و جز لاینفک خرید و فروش این محصول است ، کلمه تراکم حفاظ شاخ گوزنی است . در این مطلب کوتاه به صورت مختصر و مفید راجب این موضوع مهم توضیحاتی را به شما ارایه بدهیم.

درکل به تعداد شاخک هایی که در ساخت یک متر طول حفاظ بکار میرود تراکم گفنه میشود . مثلا زمانی که فروشنده به شما میگوید که حفاظ ارتفاع 80 تراکم 12 به این معناست که در طول یک متر حفاظ تعداد دوازده شاخه بکار رفته است . اگر که در عرض محصول سه ردیف شاخک استفاده شده باشد و درهر ردیف نیز بصورت طولی چهار شاخک اصلی موجود باشد تراکم حفاظ شما 12 است .

در سالیان قبل به علت عدم آشنایی مشتریان با این محصول تولیدکنندگان مبنای تراکم را ردیف وسط قرار میدادند و هیچگونه توضیحی در مورد شاخک های جانبی در اختیار مشتریان نمیگذاشتند . مجموعه جوشکاران حفاظ مفتخر است که با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در زمان پرزنت مشتریان و همچنین همکارانی که دراین مجموعه خرید میکردند از بانیان برآورد صحیح تراکم حفاظ شاخ گوزنی در کشور بوده است. این مجموعه با تهیه عکسهای کاتالوگی از زوایای مختلف بصورت واضح توانسته در راستای یک خرید بدون تردید و مجهول قدم بردارد.

زمانی که حفاظ بر روی دیوار نصب شود برآورد تراکم را برای مشتری بسیار سخت و ناممکن میسازد . اکثر همکاران زمان ارسال عکس محصول برای مشتریان تصاویر نصب شده را ارسال میکنند و مشتریان عملا در بر آورد تراکم حفاظ شاخ گوزنی با مشکل روبرو هستند . اما بهترین روش برای راستی آزمایی و اطمینان از تراکم محصول ارسالی با حفاظ خریداری شده دریافت عکس محصول از زوایای مختلف بصورت تک شاخه یا تک پنلی می باشد که این امر در مجموعه بزرگ جوشکاران حفاظ ، از همان سالهای آغازین شروع بکار جزء باید های تعریف شده در قسمت فروش بوده و هست ، چرا که مشتری حق دارد بصورت شفاف از مشخصات فنی محصول مدنظر خود مطلع باشد.

تراکم حفاظ شاخ گوزنی

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی :

در کل برآورد قیمت هرمحصولی بصورت دقیق فاکتورهای مختلفی را در برمیگیرد . درقیمت گذاری مصنوعات فلزی مقدار آهن مصرفی ، نوع رنگ ، نحوه جوشکاری و همچنین مهارت پرسنل و مدل سازه سفارشی در قیمت تمام شده محصول تاثیر مستقیم دارد .

قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی بنابه ارتفاع و عرض و همچنین کیفیت متریال مصرفی برآورد میگردد . دربین سازه های امنیتی ساختمان پروسه تولید حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر سازه های موجود در بازار نیاز به زمان و تخصص بیشتری دارد . تولید یک حفاظ دیواری کارآمد با قیمت معقول نیاز به یک طراحی تخصصی دارد . اگر در زمان طراحی نحوه چیدمان شاخک ها به شکلی باشد که ؛ برای سارق مزاحمتی ایجاد نکند یا حتی بعد از نصب حفاظ ابزاری برای دسترسی افراد به طبقات بالاتر باشد عملا در ساخت و تولید حفاظ دیواری اشتباهی فاحش گردیده ایم ؛ لذا در زمان گرفتن استعلام قیمت نرده حفاظ شاخ گوزنی به طرح و نحوه ساخت آن بسیار توجه کنید .

بقول ضرب المثل زیبا و معروف قدیمی که میگه : هر گردی ، گردو نیست ؛ هر میلگرد بهم جوش داده شده ای هم حفاظ شاخ گوزنی نیست . برای خرید حفاظ شاخ گوزنی با مشاوران و متخصصین مستقر در مجموعه جوشکاران حفاظ تماس بگیرید ؛ با لبخند پاسخگوی شماییم.

نرده حفاظ شاخ گوزنی با امنیت بالا

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیجی کالا :

حتما نام سایت فروشگاهی دیجی گالا را شنیده اید یا احتمالا از این سایت خریدی را نیز انجام داده اید . عده از کاربران درفضای مجازی و در بستر اینترنت جهت استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی کلمه قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دیجی کالا را جستجو می کنند . اما درحال حاضر این سایت فروشگاهی این محصول را در سبد خود موجود ندارد و این عدم ارائه می تواند چند دلیل داشته باشد مثلا عدم توافق مجموعه دیجی کالا با تولیدکنندگان حفاظ است .

یکی دیگر از دلایل مهم می تواند حمل و تحویل این محصول باشد . همانطور که میدانید حجم این محصول زیاد است و جهت انبار کردن نرده شاخ گوزنی نیاز به فضا و انبارهای بزرگ می باشد . همچنین به علت تنوع مدل و رنگ این محصول عملا برای پیشتبانی و ارسال سریع حداقل نیاز به فضایی بالغ بر 1500 متر میباشد. درکل مطلب قیمت حفاظ شاخ گوزنی در دیجی کالا جهت ارائه توضیحات فوق در این نوشته درج گردید و مجموعه جوشکاران حفاظ هیچ گونه همکاری با سایت فروشگاهی دیجی کالا ندارد. شما عزیزان میتوانید محصولات خود را بدون واسطه و با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت از مجموعه جوشکاران حفاظ تهیه کنید.

لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی :

اگر به دنبال استعلام قیمت حفاظ شاخ گوزنی هستید و میخواهید خریدتان را با کمترین قیمت بازار انجام دهید ؛ بهتراست به چند نکته بسیار مهم توجه کنید تا از خریدی مطمئن و لذت بخش برخوردار شوید.

اولین نکته درزمان استعلام لیست قیمت نرده شاخ گوزنی ؛ این است که مطمئن شوید ازیک تولیدکننده معتبر و باسابقه استعلام قیمت کنید . حذف واسطه می تواند به شما دریک خرید کارآمد کمک کند . کیفیت میلگرد ، رنگ و همچنین سیم جوش در قیمت تمام شده محصول تاثیر مستقیم دارد . بی ریط نیست اگر که بگوییم حتی مهارت استادکارانی که در کارگاه های مختلف در حال ساخت حفاظ شاخ گوزنی ؛ هستند میتواند برروی قیمت تمام شده حفاظ و نرده مورد نظر تاثیر مستقیم بگذارد.

یکی دیگر از موارد تاثیرگذار ، وزن حفاظ است . هرچه وزن بیشتر شود به طبع قیمت نیز بالاتر میرود . در تماس تلفنی شما میتوانید با دریافت آدرس تولیدکنندگان واقعی درمحل تولید حفاظ و نرده حضور پیدا کرده و ازکیفیت و کمیت کارشان اطمینان حاصل کنید و ضمن دریافت لیست قیمت حفاظ شاخ گوزنی محصولات و طرح های مختلف را باهم مقایسه کنید و بنا به نیاز و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید خریدتان را نیزانجام دهید. مشاوران مستقر در مجموعه بزرگ جوشکاران حفاظ هرلحظه آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره رایگان به شما هم میهنان عزیز هستند. موفقیت ما در گرو خرید بهینه و مناسب شما می باشد. حتی اگر قرار است از همکاران ما خرید کنید ما آماده ایم تا در این خرید کنار شما باشیم و آنچه را که در طول بیست سال تجربه کرده ایم در ازای یک لبخند بصورت رایگان در اختیارتان بگذاریم.

شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار :

یکی از بسترهای خرید فروش در ایران که توانسته جای خود را دربین کاربران فضای مجازی بازکند سایت دیوار می باشد . اکثر افراد برای رفع نیازهای روزمره خود به این ابزار موجود مراجعه میکنند . در این سایت محصولات مختلفی ارائه می گردد که قیمت حفاظ شاخ گوزنی دیوار نیز از این معقوله مثتثنی نمی باشد . اگر چه استفاده از سایت های تبلیغاتی روش آسانی برای رفع نیازها می باشد اما تشخیص و دسترسی به تولیدکنندگان واقعی از دلالان دراین ابزارهای موجود بسیار دشوار و سخت است .

شرکت های تولیدی معتبر که بصورت حرفه ای در راستای تولید صنایع فلزی اقدام به تولید انبوه حفاظ های ساختمانی می نمایند اکثرا دارای سایت های اختصاصی هستند که ؛ کلیه مشخصات شرکت اعم از آدرس سایت و همچنین مشخصات انواع محصولات ، خود را در سایت تخصصی خود بارگذاری می کنند . اما درکل قیمت نرده شاخ گوزنی دیوار یکی از راه های دریافت اطلاعات در مورد حفاظ شاخ گوزنی می باشد . مجموعه بزرگ جوشکاران حفاظ نیز درقسمت خدمات و همچنین پیشه و مهارت سایت دیوار محصولات خود را معرفی کرده است که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت مذکور از اطلاعات مندرج استفاده نمایید

دلیل استفاده از میلگرد بدون آج چیست ؟

دلیل استفاده ی میلگرد های بدون آج درساخت حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی این است که میلگرد های آج دار هنگام فرم دهی و خمش دچار ترک های ریز میشوند و همچنین جوش پذیری خوبی ندارند . ولی میلگرد های بدون آج مقاومت بهتری در مقابل خمش و عملیات جوشکاری را دارند ودر نتیجه حفاظ  های تولید شده با میلگرد های بدون آج ازکیفیت بالاتری نیز برخوردارند.

نرده شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی در تراکم های  8الی16تولید می شود(بنا به سفارش مشتری قابل تغییر) می باشد.

ارتفاع  این حفاظ ها 80الی 120(بنا به سفارش مشتری قابل تغییر )می باشد.بهترین روش انتخاب ارتفاع حفاظ بنا به استاندارد های موجود به شرح زیر می باشد:

ارتفاع دیوار                  ارتفاع حفاظ

2الی 2.5                    ارتفاع100سانتیمتر

2.5الی3                     ارتفاع80سانتیمتر

3الی4                        ارتفاع60سانتیمتر

عرض نرده شاخ گوزنی از 35الی75( با ارتفاع حفاظ روی دیوار ارتباط مستقیم دارد یعنی هر چه ارتفاع بیشتر باشد عرض نرده شاخ گوزنی نیز بیشتر می گردد) . جوشکاران حفاظ، نرده شاخ گوزنی را در رنگ های مختلف بسته به سفارش و نیاز مشتری رنگ آمیزی می کند .

حفاظ دیوارمدل خارشتر ارتفاع 80

انواع رنگ های حفاظ شاخ گوزنی :

  • نرده شاخ گوزنی سفید
  • نرده شاخ گوزنی مشکی
  • نرده شاخ گوزنی رنگ کرم

از پر سفارش ترین رنگ ها توسط مشتریان جوشکاران حفاظ می باشد.

در مورد حفاظ آبشاری بیشتر بخوانید .

نرده شاخ گوزنی چه مزایایی نسبت به سایر نرده های روی دیوار دارد؟

  • نوک های تیز و برنده نرده شاخ گوزنی عبور افراد را کاملا غیر ممکن می سازد.
  • تراکم و در هم تنیدگی شاخک ها علاوه بر جلوه نامنظم زیبا ایجاد امنیت بالایی را به وجود می آورند.
  • به علت طول زیاد(طول 2 متری)بعد از نصب کاملا یکدست و در هم تنیده می شود.

ارتفاع 80متوسط حفاظ شاخگوزنی

امنیت و آرامش را با جوشکاران حفاظ تجربه کنید .

09137955234

حفاظ شاخ گوزنی در کرمان :

خدا را شاکریم که توانسته ایم با تولید محصولات امنیتی ساختمان قدمی در راستای ایجاد امنیت خاطر و آسایش برای هموطنان عزیزمان در استان کرمان برداریم . تولیدی حفاظ جوشکاران حفاظ ، زیباترین و امن ترین حفاظ های شاخ گوزنی را به استان کرمان ارسال و با توجه به استقبال بی نظیر از محصولات امنیتی مجموعه بخصوص  حفاظ شاخ گوزنی در کرمان  زمینه ارایه محصولات در این استان را فراهم میکند.

حفاظ شاخ گوزنی

امیدواریم که شما نیز از مشتریان خوب ما در این استان باشید و بتوانیم نام ساختمان شما را نیز مانند نگین درخشان در لیست پروژه های موفق خود ثبت نماییم.

امنیت حفاظ شاخ گوزنی :

خیلی از مشتریان عزیز از امنیت این نوع محصول از ما سوالاتی می کنند . رسالت اصلی حفاظ های روی دیوار حفظ امنیت بصورت کامل می باشد.

گروه جوشکاران حفاظ با استفاده از طراحان متخصص حفاظ شاخگوزنی را به صورتی طراحی کردند که علاوه بر زیبایی منحصر به فرد امنیت بالایی داشته باشد.

نکته قابل توجه در مسئله امنیت این است که : زمانی که حفاظ روی دیوار قرار می گیرد هر چقدر عرض آن بیشتر باشد عبور از آن سخت تر می باشد و همچنین به طبع امنیت این حفاظ نیز بالاتر میرود.

حفاظ خارشتر80 پر گل

مقایسه حفاظ روی دیوار نسل قدیمی و جدید :

اگر که بخواهیم حفاظ های نسل جدید را با قدیم مقایسه کنیم حفاظ های قدیم یا کلاسیک یا سرنیزه ای ارتفاع خوبی داشتند ولی عرض نداشتند ،و به همین دلیل عبور از آنان به راحتی بود حتی خیلی وقت ها به سارقان کمک نیز می کرد که به عنوان جای پا یا دستگیره ار آن ها استفاده کنند.

حفاظ های نسل جدید با توجه به تیز بودن شاخک هایشان و عرض بیشترشان عبور را برای سارقان غیر ممکن ساخته و درضمن قیمت این نوع محصول مقرون به صرفه تر از محصولات دیگر می باشد در مصاحبه ای که گروه خبر گزاری ایرانبا معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا داشتند ایشان اعلام کردند:

شهروندان گرامی برای جلوگیری از سرقت منزل باید امنیت ساختمان های خود را بالا ببرند که نصب حفاظ روی دیوار یکی از موارد مهم بود که ایشان تاکید کردند دیوار بدون حفاظ با نبودن دیوار هیچ فرقی نمی کند.

حفاظ شاخگوزنی را می توان یکی از امن ترین و زیباترین ابزار ایجاد امنیت ساختمان دانست ؛ که درصورت ساخت و نصب صحیح و اصولی خیال مالکین و ساکنین از امنیت صددرصدی ساختمان کاملا راحت است و آرامش خیال میهمان خانه شما عزیزان است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

چگونه از ساخت و نصب اصولی حفاظ شاخ گوزنی اطمینان حاصل کنیم؟

  • اولین مورد متریال مرغوب است که در حفاظ شاخ گوزنی متریال اولیه میلگرد و رنگ است
  • دوم نحوه صحیح تیز نمودن سر شاخک ها می باشد که در باز دارندگی بسیار حائز اهمیت است.
  • سوم نحوه صحیح مونتاژ شاخک ها می باشد

دقت و کیفیت در هنگام مونتاژ و نظارت در مرحله مونتاژ که شاخک ها طبق نقشه مونتاژ گردیده باشند . به زیبایی و استحکام حفاظ شاخ گوزنی کمک زیادی می کند

  • چهارم جوشکاری نهایی یا فول جوش کردن شاخکها نقطه اتصال شاخک ها حتما باید جوش دو طرفه باشد ،تا هنگام حمل و نقل و نصب یا حتی بعد از آن استحکام حفاظ حفظ گردد.
  • مرحله پنجم که بسیار نیزمهم است رنگ آمیزی است . حفاظ شاخ گوزنی به علت شاخک های تیز و برنده باید قبل از نصب رنگ آمیزی گردد زیرا رنگ آمیزی این نوع حفاظ بعد ازنصب روی دیوار کاملا غیرممکن است . با توجه به همین امر جوشکاران حفاظ اقدام به زدن یک دست آسر وسپس یک دست رنگ برروی حفاظ شاخ گوزنی مینماید که این امر باعث طول عمروزیبایی حفاظ میگردد.
  • مرحله هفتم نحوه صحیح بار گیری و حمل به محل نصب می باشد.

حفاظ شاخگوزنی

اکثر همکاران ، حفاظ شاخ گوزنی را در طول دو متر تولید می کنند که این امر دارای چند مشکل فنی است .که در این مقاله به دو مورد اصلی اشاره می گردد:

مشکلات فنی حفاظ هایی که باطول دو متر تولید می شوند چیست ؟

  • یکی از این موارد دشواری در حمل و نقل محصول میباشد که درهنگام حمل طول زیاد و عدم چیدمان صحیح حفاظ شاخ گوزنی باعث آسیب دیدن رنگ محصول می گردد .
  • دومین مشکل در تولید حفاظ طول دو متر این است که به علت وزن زیاد هنگام نصب ، جابجایی و انتقال حفاظ شاخ گوزنی به روی دیوار بسیار دشوار است و در خیلی از موارد باعث به وجود آمدن حادثه برای نصابان و بعضی مواقع مالکین گردیده لذا گروه تولیدی جوشکاران حفاظ جهت برطرف کردن این نواقص و جلوگیری ازبوجود آمدن حوادث احتمالی اقدام به ساخت حفاظ های شاخ گوزنی در طول یک متر نموده است که هم رنگ آمیزی باکیفیتتر انجام میشود و هم حمل و نقل راحت تر و هم نصب ایمن تر را دربردارد.

امنیت حفاظ لیلیوم بهتر است یا حفاظ شاخ گوزنی؟

مسلما جواب این سوال حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی است .

زیرا حفاظ های لیلوم زیبایی خوبی دارد ولی امنیت پایین تری نسبت به شاخ گوزنی دارد . دومین نکته این است که حفاظ های لیلوم هرچند سال یکبار نیاز به رنگ آمیزی مجدد دارد و این که به علت اکلیل هایی که برای رنگ آمیزی گل های حفاظ های روی دیوار لیلیوم بکار رفته بعد ازمدتی رنگ گل هایش سیاه می شود .

حفاظ لیلیوم

در نرده های روی دیوار شاخ گوزنی میلگرد های بسیار زیاد و نوک تیزی به کار رفته است که اگر سارق این نوع حفاظ روی دیوار را روی دیوار مسکن شما را بیبیند نه تنها از سرقت منصرف می شود بلکه دوپای دیگر هم رو ی آن دوپایش می گذارد و فرار میکند .

حفاظ های شاخ گوزنی ترس را در دل هر سارق ودزدی تداعی میکند ، زیرا حتی امتحان عبور از روی حفاظ های شاخگوزنی غیرممکن است و همچنین خطرات جانی جبران ناپذیری همراه دارد .

ولی حفاظ های لیلیوم همانطور که اشاره شد حفاظ هایی هستند با زیبایی بالا ولی امنیتی بسیار بسیار کم ؛ زیرا به اندازه ی حفاظ های شاخ گوزنی میلگرد سر تیز در آن به کار نرفته است؛ و سارق براحتی می تواند کنار این حفاظ ها بایستد و از لای این حفاظ های روی دیوار عبور کند .

پس نتیجه می گیریم که حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی بهتر ، امنیت بیشتر و به صرفه تر از حفاظ های لیلیوم است ؛ چون حفاظ های لیلوم رسیدگی مدام نیاز دارند.

پس اگر یک حفاظ با کیفیت و ایمن و ماندگار می خواهید همین الان سفارش خود را ثبت کنید تا کاری بسیار باکیفیت باقیمتی بسیار مناسب از جوشکاران حفاظ تحویل بگیرید .

نرده شاخگوزنی

تولید حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان :

جوشکاران حفاظ اولین و بزرگ ترین تولید کننده حفاظ شاخ گوزنی در اصفهان است که با بکارگیری افراد متخصص در امر طراحی سازه و همچنین بکارگیری نیروهای فنی کارگاهی توانسته محصولات باکیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان و همکاران عزیز بگذارد .

با توجه به تنوع محصول و هم چنین حضور کارشناسان امنیت فروش در کارخانه جوشکاران حفاظ و همچنین وجود نمایشگاه دائمی محصولات می توانید در تمام روزهای هفته بصورت حضوری جهت دریافت مشاوره وبازدید از محصولات به کارخانه مراجعه فرمایید .افتخار داریم که به عنوان برترین مجموعه تولید نرده گوزنی در اصفهان پاسخگوی شما باشیم .

نرده ی شاخ گوزنی بهتر است یا نرده ی بوته خاری ؟

حفاظ های بوته خاری از بوته های خار بیابان ها الهام گرفته شده است .

از حفاظ بوته خاری برای روی دیوار

  • آپارتمان ها
  • مدرسه ها
  • پادگان ها
  • کارگاه ها
  • شرکت ها
  • باغ ها
  • منازل مسکونی
  • زندان ها
  • فرودگاه ها
  • و… استفاده می کنند .

حفاظ شاخ گوزنی مشکی

حفاظ های روی دیوار بوته خاری ویژگی های بسیار زیادی دارد که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم .

  • دارای بازدارندگی بسیار بالا در برابر نفوذ
  • نصب بسیار سریع و آسان این نوع حفاظ روی دیوار
  • جوشکاران حفاظ این نوع حفاظ روی دیوار را در ارتفاعات مختلف طبق سلیقه ی شما کار فرما های گرامی ارائه می کنند .
  • به صرفه در مقابل حفاظ های قدیمی
  • مقاومت بسیار زیاد در برابر زنگ زدگی
  • حفاظ مناسب برای منازلی که دیوار هایی کوتاه دارند .

فرق حفاظ شاخ گوزنی با بوته ای چیست ؟

تعداد شاخک های بازدارنده ای که در حفاظ های روی دیوار بوته خاری به کار رفته است بیشتر از تعداد شاخک های بازدارنده ای است که در نرده های روی دیوار شاخ گوزنی به کار رفته است و همین امر موجب این می شود که امنیت حفاظ های روی دیوار بوته خاری یا خارپشتی بیشتر از نرده های روی دیوار شاخگوزنی باشد .

حفاظ های روی دیوار بوته خاری به علت تراکم زیاد میلگرد های نوک تیز و فرم دهی بسیار زیبای آنها ظاهری زیبا تراز نرده شاخ گوزنی دارد. و از نظر زیبایی نیز میتوان امتیاز بیشتری را برای حفاظ بوته ای درنظر گرفت.

حفاظ بوته خاری درحال حاضر یکی از زیباترین حفاظ های رو ی دیوار است که امنیت بسیار بالایی دارد و ارتفاع و رنگ آمیزی این حفاظ روی دیوار به سلیقه ی شما کارفرما های گرامی است .

قیمت حفاظ های بوته خاری با این که نسبت به حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی امنیت بالاتر و زیبایی بیشتری دارد ولی بازهم مناسب تر از قیمت حفاظ های روی دیوار شاخ گوزنی است .

حفاظ شاخه گوزن

حفاظ شاخ گوزنی در اهواز :

هموطنان عزیز در استان خوزستان نیز مانند سایر شهرها میزبان محصولات تولید شده در مجموعه جوشکاران حفاظ می باشند . با توجه به استقبال بسیار زیاد همکاران عزیز و همچنین مشتریان گرامی که بصورت مستقیم اقدام به خرید حفاظ دیواری می نمایند تاکنون بیش از 500 ارسال موفق به شهرهای مختلف استان خوزستان را در کارنامه کاری خود ثبت کرده ایم و از اینکه با اعتماد خود مجموعه جوشکاران حفاظ را مورد لطف خود قرار می دهید کمال تقدیر و تشکر را داریم.

میلگرد تیز شده برا حفاظ شاخگوزنی

چرا نرده ی روی دیوار شاخ گوزنی جای خود را به حفاظ بوته خاری داد؟

قبل از اینکه حفاظ های روی دیوار بوته خاری به بازار بیاید نرده های روی دیوار شاخ گوزنی در امنیت و زیبایی و مناسب بودن قیمت خلاصه در تمام ویژگی ها ی یک حفاظ روی دیوار حرف اول را میزد .

ولی وقتی که حفاظ های روی دیوار بوته خاری به بازار آمد و مردم دیدند که این نوع حفاظ هم از نظر امنیت ،به علت تعداد زیاد شاخک های بازدارنده اش مناسب تر است هم از نظر زیبایی از نرده های روی دیوار شاخ گوزنی بر تر است و هم از لحاظ قیمت بسیار مناسب تر و به صرفه تر ؛ جای حفاظ شاخ گوزنی را به نرده های روی دیوار بوته خاری یا خارپشتی یا نرده های خاری دادند .

جوشکاران حفاظ در کارگاه تولیدی حفاظ های روی دیوار خود بهترین و باکیفیت ترین حفاظ های روی دیوار را به خصوص حفاظ های روی دیوار بوته خاری رابا قیمتی بسیار مناسب و با ارتفاعات و تراکم و رنگ آمیزی مدنظر شما کارفرما های عزیز تولید و به شما ارائه می کند .

حفاظ شاخ گوزنی بندر عباس :

حفاظ شاخگوزنی در شهرهای جنوبی که دارای شرایط آب و هوایی خاص می باشند باید با در نظر گرفتن تمام فاکتور های آن منطقه تولید و نصب گردد . به هیچ عنوان  استفاده از رنگ استاتیک (کوره ای) برای حفاظ شاخ گوزنی مخصوصا در مناطقی که دارای آب و هوای شرجی می باشند توصیه نمی گردد.

بهترین روش رنگ آمیزی نرده شاخ گوزنی در بندر عباس رنگ آمیزی به روش مخزنی و قوطه وری می باشد.

حفاظ شاخ گوزنی دیوار

حفاظ شاخ در خراسان شمالی :

خراسان شمالی دارای شهر و شهرستانهایی از قبیل بجنورد ، شیروان ، گرمه ، اسفراین ، جاجرم ،  صفی آباد ، شوقان ، لوجی و چناران شهر می باشد. وضعیت ساخت و ساز در این استان در مدت زمان اخیر 23 درصد افزایش داشته است. طبق آمار در سال گذشته حدود 16 درصد متقاضیان مجوز ساخت در استان خراسان شمالی درخواست صدور مجوز دو طبق سقف  (ویلا ساز) و مابقی در خواست مجوز بیش از دو سقف آپارتمانی را داشته اند.

با توجه به آمار و ارقام موجود ساخت و ساز در این استان مخصوصا در شهر بجنورد و اسفراین رشد چشم گیری داشته است . همانطور که مستحضرید امنیت ساختمان یکی از اساسی ترین مباحث ساخت و ساز می باشد . اولین گام ایجاد امنیت محدود کردن عبور و مرور افراد متفرقه به ساختمان می باشد .

ضرورت اجرای حفاظ روی دیوار را می توان با ضرورت اجرای درب ورودی ساختمان برابر دانست . پس بنابر این توصیه میگردد قبل از اینک خسارتی بر شما وارد شود امنیت ساختمان خود را برقرار سازید.

مجموعه جوشکاران حفاظ با تولید و ارسال انواع حفاظ های روی دیوار آماده همکاری با شما مالکین عزیز در برقراری هر چه بهتر امنیت ساختمان شما هم وطنان عزیز در استان خراسان شمالی می باشد .

تولید و ارسال حفاظ حفاظ شاخ گوزنی خراسان شمالی به صورت تخصصی ایجاد امنیت ساختمان تخصص ماست.

حفاظ شاخه گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در کرمانشاه :

استان کرمانشاه یکی دیگر از استانهایی است که مجموعه جوشکاران حفاظ بطور مداوم با همکاران و مشتریان در ارتباط می باشد و محصولات این مجموعه نیز در این استان و شهرستانهای آن مورد استقبال قرار گرفته است . علاوه بر شهر زیبای کرمانشاه شهرستان های جوانرود ، لنگاور، سنقر، پاوه، روانسر ، گیلانغرب ،  قصرشیرین ، گهواره ، قلعه بانیان و ماهیدشت در استان کرمانشاه میزبان محصولات حفاظ شاخ گوزنی در کرمانشاه هستند و این نیز افتخاری است که در ایجاد امنیت اماکن این استان نیز سهیم هستیم.

برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی از چه میلگردی استفاده می شود؟

میلگرد ها به دو دسته تقسیم می شوند :

  • آجدار 
  • بدون آج 

بهترین نوع میلگرد برای ساخت حفاظ های روی دیوار میلگرد بدون آج با قطر 8 میلی متر است .

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چرا از این نوع میلگرد برای ساخت حفاظ بهتر است ؟

جوشکاران حفاظ در کارگاه های تولیدی خود برای ساخت حفاظ های روی دیوار و نرده های شاخ گوزنی از میلگرد های بدون آج با قطر 8 میلی متری استفاده می کنند زیرا این نوع میلگرد بیشتر و بهتر از میلگرد های آجدار تیز می شود .

تیزی سر شاخک های حفاظ شاخ گوزنی توسط چه دستگاهی انجام می گیرد ؟

باید توجه داشت که یکی از مهمترین شاخصه های حفاظ های نسل جدید یا همان حفاظ های شاخ گوزنی تیز و برنده بودن نوک میلگردها می باشد که ما در جوشکاران حفاظ با اتکا به مهندسین طراح و کاربلد ایران عزیز اقدام به ساخت دستگاه تمام اتو ماتیک گیوتین نموده و توانسته ایم که ، میلگردهای مصرفی را به بهترین نحو ممکن و با بالاترین کیفیت تیز و برنده کنیم . همین مزیت حفاظ های تولید شده توسط جوشکاران حفاظ را نسبت سایر رقیبان در این عرصه منحصر بفرد نموده است .

عده ای از همکاران به دلیل عدم دسترسی به ابزار مناسب نمی توانندنوک شاخک ها را به طرز صحیح تیز و برنده کنند و همین امر باعث ناکار آمدی محصولاتشان گردیده است.

چگونه حفاظ مناسب با دیوار منزل یا محل کار یا باغ مان را انتخاب کنیم؟

با توجه به نوع طراحی حفاظ های شاخ گوزنی و با توجه به عرض این نمونه از نرده های روی دیوار توصیه می گردد . که برای دیوارها با ارتفاع 2 تا 2.5 متر ارتفاع یک متر و دیوار هایی با ارتفاع 2.5 الی 3 متر حفاظ با ارتفاع 80 سانتی متر و دیوار های بالای 3 متر ارتفاع 50 سانتی متر نیز قابل قبول میباشد. 

حفاظ شاخ گوزنی ترکیبی

آیا ارتفاع زیاد به تنهایی می تواند نشانه امنیت بالا برای حفاظ شاخ گوزنی باشد؟

درجواب به این پرسش باید بگویم هرگز ! ارتفاع زیاد به تنهایی نمی تواند امنیت را برای ملک شما به ارمغان بیاورد همانطور که میدانید ارتفاع حفاظ های سر نیزه ای یا مدل اس از 1.30 سانت تا 2 متر در نظر گرفته می شود ؛ اما امنیت بسیار ضعیفی دارند و دلیلش این است که عبور از آنها بسیار راحت است و درکنار این حفاظ ها می توان ایستاد و همچنین عرض بسیارکمی دارند اما در حفاظ های نسل جدید شاخ گوزنی تمام سطح دیوار با شاخک های تیز و برنده پوشانده می شوند .

مثلا در مدل بوته خاری ارتفاع 80 عرض این حفاظ 70 در نظر گرفته شده یعنی از نقطه آکس یا وسط این سازه 35 سانتی متر به سمت معبر و 35 سانتی متر به سمت حیاط پوشش داده شده که همین امر باعث می گردد تا درصد امنیت ایجاد شده توسط این حفاظ روی دیوار بسیار بسیار بالا باشد .

این روزها افراد بسیار با مشاورین جوشکاران حفاظ تماس می گیرند و این سئوال را مطرح میکنند که آیا راه حلی برای بالا بردن امنیت حفاظ های سر نیزه ای وجود دارد ؟
  • بله ما بهترین روش را به شما پیشنهاد می کنیم اجرای حفاظ بوته خاری تولید شده توسط جوشکاران حفاظ که در پایان یک حفاظ ترکیبی بسیار امن و زیبا را به شما تقدیم می کند.

حفاظ شاخ گوزنی در تهران :

حفاظ های باکیفیت و خوب تعریف های مختلفی دارند . حفاظ شاخ گوزنی را میتوان یکی از ابزار ایجاد امنیت برای ساختمان معرفی کرد .که در این سالهای اخیر نیز توانسته بخوبی رسالت ایجاد امنیت ساختمان را انجام دهد.

از آنجایی که هرچه جمعیت شهر ها بالاتر میرود افراد بزهکار و خلاف کار در جامعه بیشتر می شوند در شهر های بزرگ مثل تهران به علت بالا امدن هزینه های ساخت ساز ملک اکثر ساختمانها به صورت آپارتمانی ساخته می شوند که همین امر باعث تردد افراد مختلفی در ساختمان ها میگردد . که گاها افراد یک طبقه از ساختمان هم با یک دیگر آشنایی کامل ندارند و همین نحوه تردد در خیلی ازمواقع دست سارقان را برای سرقت باز میگذارد خطاهایی که افراد در راحتتر کردن سرقت از آپارتمان ها انجام می دهند به دو دسته تقسیم میشوند:

  • خطاهای فردی : فراموشی در بستن درب ورودی ، زدن ایفون برای افراد ناشناس و خطاهایی از این قبیل
  • خطا ی دوم عدم انتخاب صحیح ابزار و سازه های مناسب و با امنیت